اهواز/مدير عامل منطقه آزاد اروند خبر داد:

امکان واردات تجهیزات بیمارستانی با تعرفه‌های مناطق آزاد

اسماعیل زمانی در بازدید از روند ساخت بیمارستان نفت آبادان، اظهار كرد: امید است با بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان و به کارگیری پزشکان متخصص و همچنین با تجهیز این بیمارستان به تجهیزات مدرن پزشکی، شاهد کاهش چشمگیر مشکلات درمانی و بهداشتی منطقه و ارايه خدمات توریسم‌درمانی باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و با توجه به پیشرفت قابل توجه روند ساخت بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان، افزود: این سازمان از پیوستن این مرکز به محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند استقبال می‌کند.


وی افزود: با ساخت و تجهیز این بیمارستان گام مهمی در مسیر سلامت مردم و انبوه میهمانان و مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، برداشته می شود.


زمانی تصریح کرد: تا پايان مراحل اداری پیوستن بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند، این مرکز می‌تواند با اعطای مجوز واردات از سوی این سازمان، تجهیزات مورد نیاز خود را با تعرفه‌های وارداتی مناطق آزاد وارد کند.


ريیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند، بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان را برای توسعه این منطقه بسیار حايز اهمیت دانست و از تلاش بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در زمینه ارايه خدمات بهداشت و درمان در این منطقه تقدیر کرد.


 مجتهدزاده، ريیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، نیز به ارايه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان صنعت نفت و نحوه ارايه خدمات و راه‌اندازی واحدهای جدید این مرکز و روند پیشرفت پروژه ساخت بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان پرداخت.


سلیمانی معاون دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان هم اظهار کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، توریسم‌درمانی را در چشم‌انداز سازمانی خود قرار داده و تمام تلاش خود را در این راستا به کار بسته و امیدواریم به زودی تمامی زمینه‌ها را در این جهت مهیا کنیم.


وی افزود: وقتی توریسم سلامت و توریسم‌درمانی مطرح می‌شود بايد زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن را مهیا کنیم و وضعیت ارايه خدمات VIP را بررسی و افراد مسلط به زبان خارجی را جهت برخورد با توریسم تربیت کنیم.


سلیمانی تصریح کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در این خصوص برنامه‌های اجرایی خود را آغاز کرده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.