بازیکن تیم فوتبال یوونتوس:

یوونتوس از بارسلونا کمتر نیست

کوالیارلا، بازیکن تیم فوتبال یوونتوس گفت: همه باید بدانند که یوونتوس کمتر و پایین‌تر از بارسلونا نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، فابیو کوالیارلا، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس گفت: یوونتوس در شرایط بسیار خوب و قابل قبولی قرار داشته و بازیکنان بسیار بزرگی در این تیم حضور داشتند و مشغول فعالیت هستند. پوگبا که بهتر است او را یک پدیده دانست و پیرلو که نقش یک لیدر را در زمین بازی ایفا می‌کند و دیگر بازیکنان که همه دست به دست هم داده و در تلاش هستند تا بتوانند موقعیت خود را بهبود بخشیده و در ادامه برای موفقیت یوونتوس پیش روند. من در میان جمعی از ستارگان حضور داشته و مشغول فعالیت هستم.

به عنوان مثال پوگبا ستاره‌ای است که از توان فیزیکی بسیار بالایی برخوردار است از نظر تکنیکی موقعیت خوبی دارد و برای موفقیت تیم دست به انجام هر کار درستی می‌زند. یوونتوس یکی از قویترین هافبک‌های حاضر در دنیای فوتبال است. یوونتوس با در اختیار داشتن بهترین‌ها توانسته خود را طی چند سال اخیر خیلی خوب معرفی کند بطوریکه در حال حاضر نمی‌توان یوونتوس را تیمی کمتر از بارسلونا دانست.

آنتونیو کونته سرمربی تیم نحوه حضور بازیکنانش را در چهارچوب رقابتهای‌ لیگ قهرمانان تغییر داد و طی مدت بسیار کوتاه توانست به پیروزیهای چشمگیر و بسیار خوبی دست یابد.

کونته یک مربی بسیار بزرگ و با انگیزه است تحت هیچ شرایطی نمی‌توان او را متوقف کرد.  او برنامه‌ریزی بسیار خوب و منسجمی دارد و با این برنامه‌ریزی در ادامه پیش خواهد رفت.

در مورد اسکودتو هم باید تأکید کنم که در حال حاضر میلان تیم‌های حاضر در بالای جدول رقابت بسیار زیادی وجود دارد و این در حالیست که به نظر من تیم اینتر عملکرد بسیار خوب و قابل توجهی در طی هفته‌های اخیر داشته و توانسته قدرتش را خیلی خوب نشان دهد. در عین حال نمی‌توان از قدرت تیم فیورنتینا هم فاکتور گرفت ما باید متوجه این تیم قدرتمند هم باشیم.

شرایط کلی یوونتوس با وجود ستاره‌هایی چون پیرلو و توز بسیار خوب است. توز بازیکن بسیار بزرگی است و حضورش در یوونتوس بسیار مهم بوده و تأثیرات شگرف بسیاری به دنبال داشته است.

من به آینده یوونتوس امیدوار هستم و فکر می‌کنم این تیم بتواند موفق پیش رفته و حتی در رقابتهای اروپایی هم نمایشی کاملاً متفاوت داشته باشد.

در حال حاضر ما در شرایطی هستیم که توانسته‌ایم خیلی خوب قدرت فنی‌مان را نشان داده و ثابت کنیم که یکی از مدعیان کسب موفقیت در اروپا در آینده‌ای نزدیک هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار