به دنبال پیشنهاد شورای شهر شهرکرد

وزیر کشور شهردار شهرکرد را منصوب کرد

وزیر کشور در پی پیشنهاد شورای اسلامی شهر شهرکرد طی حکمی نورالله غلامیان دهکردی شهردار این شهر را منصوب کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیش از ظهر امروز در دیدار با نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد حکم وزیر کشور در زمینه انتصاب غلامیان دهکردی به سمت شهرداری شهرکرد را به وی اعطا کرد.

خندان دل ابراز امیدواری کرد: شهردار شهرکرد در زمینه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و ارتقای شاخص‌های شهری این شهر عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند.

 عبدالرضا رحمانی فضلی در حکمی با تایید پیشنهاد شورای اسلامی شهر شهرکرد و در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، نورالله غلامیان دهکردی را به سمت شهردار شهرکرد منصوب کرد.

وزیر کشور در این حکم ابراز امیدواری کرده است که با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‎ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر شود.
برچسب ها: انتصاب ، شهرکرد ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.