حدادعادل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

تقویت پایگاه اجتماعی دولت با اهتمام به سفرهای استانی

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بر لزوم اهتمام ویژه دولت به سفرهای استانی و بهره‌گیری از نقاط قوت و تلاش برای رفع نقاط ضعف سفرهای قبلی تاکید کرد.

"فریدالدین حدادعادل" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت انجام سفرهای استانی از سوی دولت یازدهم اظهار داشت: اصل انجام چنین سفرهایی به منظور آشنایی دولتمردان با مشکلات مردم گام مثبتی بود که بهتر است از سوی دولت یازدهم هم تداوم داشته باشد. 

وی ادامه داد: چنانچه دولت با همین روش ارتباطات خود را با مردم و نخبگان سیاسی حفظ و تقویت کند، نتایج قابل قبولی به بار خواهد آورد.

حدادعادل با تاکید براینکه انجام چنین سفرهایی موجب تقویت پایگاه اجتماعی دولت خواهد شد، تصریح کرد: دولت باید به منظور پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 پایگاه اجتماعی خود را از طریق انجام سفرهای استانی و افزایش ارتباطات مردمی، تقویت کند. 

این فعال سیاسی به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دولت قبلی از سوی دولت یازدهم از طریق انجام سفرهای استانی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از تعهدات هر دولتی، تکمیل پروژه‌های صنعتی، عمرانی و.... است لذا هیچ دولتی نمی‌تواند از انجام و تکمیل آنها منصرف شود هر چند ممکن است در این میان برخی از پروژه‌ها اهمیت خود را به لحاظ زمانی از دست دهند. 

حدادعادل با بیان اینکه سفرهای استانی را نمی‌توان فقط از منظر اتمام پروژه‌ها نگاه کرد، گفت: پدیده‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار گسترده‌ای در کنار مقوله‌های عمرانی صنعتی وجود دارد که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد. 

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، تعامل با بدنه اجتماعی و اقشار تاثیرگذار سیاسی را یکی دیگر از مزیت‌های سفرهای استانی عنوان و خاطرنشان کرد: تحقق چنین مسئله‌ای نیازمند حضور مستقیم مسئولان در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار