قم/

بازیکن اوکراینی به تیم هندبال صبای قم پیوست

تیم هندبال صبای قم به منظور حضور موفق در دور برگشت پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور یک بازیکن جدید از اوکراین به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، با توجه به نتایجی که تیم هندبال صبای قم در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور کسب کرد، گویا مدیران و کادر فنی این تیم از عملکرد این تیم رضایت کافی ندارد و قصدشان تقویت صبا برای دور برگشت بازی‌ها است. این در حالی است که فرصت بسیار زیادی در اختیاری صبایی‌ها قرار دارد تا بتوانند با تمرین و بازی‌های تدارکاتی مناسب آماده دور برگشت لیگ برتر هندبال شوند زیرا نیم فصل دوم لیگ برتر از مهر ماه آغاز می‌شود و علاوه بر این، صبای قم به دلیل برخورد با قرعه استراحت در هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال به میدان نمی‌رود.

صبا در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت اما به دلیل اینکه بازیکنان این تیم در مقابل حریفان کم تجربه بودند این تیم در هشت بازی از 10 مسابقه دور رفت به رقبای خود باخت.

با هدف تقویت تیم هندبال صبای قم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور و با توجه به تحقیقاتی که کادر فنی این تیم انجام داده‌اند، پیوستن یک بازیکن خارجی به جمع صبایی‌ها قطعی شد و این تیم یک بازیکن اوکراینی را جذب کرد.

این بازیکن سرگئی آکاش نام دارد و در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور برای صبای قم مقابل تیم‌های لیگ برتر به میدان می‌رود. به دلیل حضور تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا و همچنین حضور تیم ملی هندبال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال با فاصله زمانی زیاد نسبت به دور رفت برگزار خواهد شد.

دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم هندبال صبای قم در این هفته از رقابت‌ها به میدان نخواهد رفت و باید با توجه به برخورد با قرعه استراحت نظاره‌گر عملکرد دیگر رقبا باشد.

صبای قم در حالی در هفته اول رقابت‌های نیم فصل دوم فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور استراحت می‌کند که در هفته دوم باید با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی تیم هندبال نیروی زمینی تهران دیدار کند، تیمی که هم امتیاز با صبای قم در مکان دهم ایستاده است.

نکته جالب توجه در خصوص لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در پایان دور رفت این رقابت‌ها این است که تیم هندبال صبای قم و همچنین نیروی زمینی تهران هر 2 از 10 بازی سه امتیاز دارند و بر حسب تفاضل گل در رده‌های نهم و دهم ایستاده‌اند در حالی که تیم کاسپین قزوین نیز با یک امتیاز کمتر و با پیروزی که در نیم فصل اول برابر صبای قم کسب کرده با دو امتیاز در مکان یازدهم و آخر لیگ برتر هندبال ایستاده است.

با توجه به اینکه در پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تنها یک تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کند، صبایی‌ها تلاش می‌کنند که در دور برگشت از تیم‌های نیروی زمینی تهران و کاسپین قزوین که پایین‌تر از این تیم در مکان‌های دهم و یازدهم ایستاده‌اند در سالن شهید حیدریان قم امتیاز گرفته و بدین ترتیب بقای خود در لیگ برتر را قطعی کنند./س

برچسب ها: قم ، بازیکن ، اوکراین ، تیم ، هندبال ، صبا ، پیوست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.