معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز از راه اندازی مرکز جدید آموزشی و تخصصی در زمینه "علوم پزشکی" در این استان خبر داد.

به گزارش گروه  دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، منیره سهرابی، معاون آموزشی این واحد گفت: این مرکز با جذب فراگیر در رشته‌های طب سنتی، تکنسین داروخانه، دستیار کنار دندانپزشک، کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری‌ها، کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماریهای سنتی و مدرن، کمکهای اولیه و فوریتهای پزشکی شروع به فعالیت نموده است.

وی افزود: مربیگری مهد و کلاسهای آمادگی کنکور پیام نور از دیگر دوره‌های آموزشی در این مرکز است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی یادآور شد: اساسی‌ترین هدف آموزش‌هاي جهاد دانشگاهي، تربیت افراد و متناسب‌ ساختن شخصیت ‌و قابلیت‌های ‌آنان با دگرگونی و تحولات علمی، اقتصادی و فرهنگی كشور است تا کارآیی لازم را برای پذیرش و ایفای نقشی که در پیشبرد وظایف اجتماعی و شغلی به عهده‌ي آن‌هاست، کسب نمایند.

سهرابی با اشاره به رويكرد آينده فعاليت‌هاي آموزشي جهاد دانشگاهي ابراز داشت: توسعه دوره‌هاي آموزشي تخصصي مورد نياز جامعه، توسعه آموزش‌هاي مجازي، استفاده از نتايج پژوهش‌هاي كاربردي در تدوين دوره هاي آموزشي جديد و توسعه دوره‌هاي آموزشي عالي آزاد كوتاه مدت از دیگر اهداف معاونت آموزشی این واحد است.

قابل ذکر است: این مرکز روبروی پارک شرافت در ابتدای خیابان بهار شهر کرج واقع است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 32228432 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار