قم/ به ‌عنوان همکار مرفاوی؛

الهامی به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم پیوست

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم همکار سابق خود را رسماً به ‌عنوان یکی از نفرات جدید در کادر فنی تیم صبا در لیگ سیزدهم معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بعد از معرفی عبدالصمد مرفاوی به عنوان جانشین محمد مایلی‌کهن و سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل دوم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، ساکت الهامی بازیکن سابق فوتبال کشورمان نیز همکار وی در کادر فنی صبا شد تا توانمندی‌های خود را در مربیگری در لیگ سیزدهم در صبا نشان دهد.

الهامی در حالی به عنوان مربی به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد که از چهره‌های شناخته شده در بین مربیان لیگ برتری و دسته اولی فوتبال ایران به شمار می‌رود و در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز در همین هفته‌ها به عنوان همکار فیروز کریمی در پیکان تهران حضور داشت.

الهامی علاوه بر همکاری با فیروز کریمی در تیم فوتبال پیکان تهران در نیم فصل دوم مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با اصغر شرفی نیز در تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان همکار بوده است و اکنون همکار عبدالصمد مرفاوی در صبای قم خواهد بود.

الهامی پیش از این نیز همکار عبدالصمد مرفاوی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بوده است زیرا این مربی و مرفاوی در تیم فوتبال مس کرمان نیز حضور داشتند و بعد از قطع همکاری با مس کرمان در لیگ یازدهم بار دیگر با یکدیگر در یک تیم دیگر لیگ برتری حضور یافته‌اند.

الهامی بازیکن سابق تیم فوتبال پاس تهران است که به عنوان یک مربی توانمند تمرین دهنده معروف است و در نیم فصل دوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در کنار عبدالصمد مرفاوی و ناصر بختیاری‌زاده در کادر فنی صبای قم حضور خواهد داشت.

حضور ساکت الهامی در تیم فوتبال صبای قم در پی برکناری محمد مایلی‌کهن از سرمربیگری صبا و جدا شدن رسمی همکاران وی یعنی نادر فریاد شیران، علیرضا پورمند و علیرضا صالح‌نیا اتفاق افتاد تا صبای قم در دور برگشت لیگ برتر به دنبال جبران امتیازات از دست رفته در دوران مربیگری مایلی‌کهن باشد.

با حضور عبدالصمد مرفاوی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم از آغاز دور برگشت لیگ برتر به دنبال ارتقای جایگاه خود در جام سیزدهم است و در نخستین گام باید روز هشتم آذرماه در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه تختی شهر انزلی در مقابل تیم فوتبال ملوان این شهر به میدان برود در حالی که صبای قم هم‌اکنون با کسب 16 امتیاز از 15 مسابقه تیم رده دوازدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر محسوب می‌شود./س

برچسب ها: قم ، پیوست ، الهامی ، همکار ، مرفاوی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.