افزایش هشدارها درباره روند صعودي قيمت سوخت در انگليس

انگلیسی ها طی سالهای آینده با افزایش پیوسته قیمت انرژی مواجه خواهند بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روزنامه گاردین ؛ در پی اعلام شرکت بزرگ ئی دی اف انرژی انگلیس مبنی بر افزایش قیمت های گاز و برق، اداره حسابرسی ملی انگلیس که دیده بان صرف هزینه های دولت محسوب می شود، در گزارشی جدید هشدار داد، صورتحساب خانوارهای انگلیسی طی شش سال آینده تقریبا پنجاه درصد افزایش خواهد یافت. ئی دی اف ششمین شرکت بزرگ عرضه انرژی در انگلیس است که تاکنون از افزایش قیمتهای خود خبر داده اند. این شرکت طبق طرح های اعلام شده، قمیتهای گاز و برق را از ماه ژانویه سه و نه دهم درصد افزایش می دهد.

در گزارش دیده بان هزینه ها همچنین ادعا شده است وزرای دولت نمی دانند آیا صورتحساب های انرژی در سالهای آینده در حد استطاعت مالی خانوارها خواهد بود یا نه، بویژه آنکه سرمایه گذاری چند میلیارد پودی در زیرساختارها منجر به افزایش تعرفه ها خواهد شد.شرکت ئی دی اف طرح هایی را برای افزیش سه و نه دهم درصدی قمیتهای گاز و برق از ماه ژانویه اعلام کرد.

این درحالی است که در گزارش تحقیقی جدید بانک سرمایه گذاری یو بی اس پیش بینی شده است قیمت های انرژی در سالهای منتهی به دو هزار و بیست به میزان چهل و شش درصد بالاتر خواهد رفت. 

به گفته تحلیلگران یو بی اس، این بدین معنی است که قیمت ها از سال دو هزار و چهار به میزان دویست و شصت درصد افزایش یافته است. آنها تاریخچه سرمایه گذاری ناکافی و سیاستهای اجتماعی و زیست محیطی را علت این امر می دانند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار