اردبیل/

راه‌اندازی ستاد بازی‌های آسیایی اینچوان/شانس کسب مدال در رشته وزنه‌برداری برای اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ستاد ساماندهی بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی در استان اردبیل راه‌اندازی شده که هدف این ستاد تمرکز روی رشته‌های مدال‌آور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احد پازاج  در نشست مشترک با هیئت وزنه‌برداری و دیگر اعضای ستاد ساماندهی بازی‌های آسیایی در اردبیل اظهار داشت: وزنه‌برداران استان در بازی‌های آسیایی شانس کسب مدال را دارند و در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به شکل صحیح اتفاق بیفتد.

وی گفت: گزارش‌های مربیان و دست‌اندرکاران هیئت وزنه‌برداری از نحوه برگزاری تمرینات و رکورد‌گیری وزنه‌برداران استان، ازاثربخشی پیگیری‌های ستاد ساماندهی در بازی‌های آسیایی نوید می‌دهد.

پازاج خاطر نشان کرد: موقعیت اقلیمی استان در پرورش و رشد استعدادهای ورزشی در رشته‌های قدرتی و رزمی نقش مؤثری دارد.

وی افزود: قهرمانان ورزشی به صورت تصادفی به وجود نمی‌آیند بلکه برای رسیدن یک ورزشکار به سطوح قهرمانی عوامل مختلف به ویژه تلاش شبانه‌روزی مربیان، مدیران و پیشکسوتان دخیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: رسیدن به مدال و سکو در عرصه ورزش قهرمانی برنامه‌ریزی منسجم و علمی می‌طلبد که کارشناسان، اداره کل ورزش و جوانان ومدیریت و مربیان هیئت‌های ورزشی در این برنامه‌ریزی و اجرایی شدن آن نقش اساسی و محوری دارند.

پازاج یادآور شد: ستاد ساماندهی بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی در استان و اعضای آن تلاش می‌کنند در رشته‌های پرمدال قهرمانان مستعد و ورزشکاران با انگیزه را شناسایی و تحت آموزش مربیان مجرب و تمرینات ویژه و اختصاصی برای حضور در تیم‌های ملی و مسابقات آسیایی آماده سازند.

وی ادامه داد: تشویق و ایجاد بستر مناسب برای تمرینات مداوم و منظم و برگزاری اردوهای کوتاه مدت با حضور قهرمانان شهرستانی در مرکز استان جهت حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی کشور می‌تواند وزنه‌برداران استان را آماده و مهیای این بازی‌ها کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، مدال ، در ، رشته ، وزنه ، برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.