نصرالله:ولی فقیه حکم خدا در مسائل مختلف را به ما نشان می دهد

سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان از مرجعیت ولی فقیه حمایت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار:سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان گفت:برخی بر ما خرده می گیرند که چرا به ولی فقیه رجوع می کنید؟ و این مرجعی که ما به او رجوع می کنیم تمام تلاش خود را بکار بسته است تا حکم خداوند در این مساله و یا آن مساله را برای ما روشن کند و ما نیز آن حکم را به عنوان کسانی که مکلف به اجرای آن هستیم اجرا خواهیم کرد و ما در این راه شهدای بسیاری داده ایم و امروز نیز در این راه در حال خون و شهید دادن هستیم.

دبیر کل حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود گفت:ما تا یقین حاصل نکنیم در جهت خواست و رضایت خداوند حرکت نمی کنیم،حتی یک گام نیز بر نمی داریم و آنچه که آروزی ماست آن است که روزی با رسول خدا(ص) و هم پیمان او محشور شویم و بنابراین ما دست به ماجراجویی و خطر نخواهیم زد و در این کار بسیار جدی و دقیق خواهیم بود و تمام مسلمانان جهان را نیز به این امر فرا می خواینم.

"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین شب عاشورا در بیروت گفت:  امیدواریم روز شهید در سرتاسر زندگی ما حاضر باشد و آن را به یاد بسپاریم،چرا که بر روی فرزندان ما تاثیر خواهد گذاشت.

دبیر کل مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عملیات استشهادی "احمد قصیر" سبب پیروزی شد و بوسیله این عملیات استشهادی لبنان و مقاومت در مسیر  پیروزی و اشغالگری در راه شکست قدم برداشت.
برچسب ها: سید ، حسن ، نصر الله ، ولی ، فقیه ، حکم ، خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار