29 آبان برگزار می شود:

آغاز مسابقات استارت آپ ویکند در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدیر کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری مسابقه استارت آپ ویکند از 29 آبان تا اول آذرماه خبر داد و گفت: به 10 تیمی که موفق به تبدیل ایده به محصول شوند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: دکتر مالک نادری با بیان اینکه مسابقات استارتاپ ویکند از روز 29 آبان ماه آغاز به کار می‌کند، افزود: در ساعت 17 روز 29 آبان ماه افرادی که صاحب ایده هستند ایده‌های خود را ارائه می‌دهد.
 
مدیر کل انجمن‌های علمی دانشگاه امیر صنعتی کبیر، با بیان اینکه افراد شرکت کننده 54 ساعت فرصت دارند تا ایده‌های خود را تبدیل به طرح کسب و کار کنند، اظهار داشت: از روز 29 آبان ماه تا روز جمعه اول آذر ماه مهلت دارند تا ایده‌های خود را تبدیل به محصول کنند.
 
وی با بیان اینکه از بین ایده‌هایی که تبدیل به محصول شدند برترین‌ها انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، ادامه داد: در این دوره از مسابقات به 10 نفر که موفق شوند طی 3 روز ایده‌های خود را تبدیل به محصول کنند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
 
برگزاری مسابقات جهانی طرح کسب و کار در 4 شهر ایران و 200  شهردنیا
 
 نائب رئیس کانون کارآفرینی ایران با اشاره به برگزاری مسابقه "کسب و کار آخر هفته" در 3 شهر ایران گفت: همزمان با برگزاری این مسابقه در ایران در  200 شهر دنیا نیز برگزار خواهد شد.
 
محسن ملایری مسابقات استارت آپ ویکند را مسابقات کارآفرینی آخر هفته دانست و افزود: از آنجایی که این مسابقات بر اساس استانداردهای بین المللی برگزاری می‌شود از این رو نام بین المللی این مسابقات  برای این مسابقات انتخاب شده است که به آن مسابقه طرح کسب و کار در آخر هفته نیز گفته می‌شود.
 
نائب رئیس کانون کارآفرینی ایران با بیان اینکه این مسابقات همزمان با مسابقات استارت آپ ویکند 200 شهر دنیا برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات علاوه بر تهران در 3 شهر مشهد، اصفهان و تبریز برگزار خواهد شد.
 
ملایری با بیان اینکه در این مسابقه ثبت نام کنندگان باید طرح‌ها و ایده‌های کسب وکار خود را طی 54 ساعت ارائه دهند، خاطر  نشان کرد: ایده‌های ارائه شده در حوزه‌های مختلف فناوری است.
 
وی با اشاره به ترکیب شرکت کنندگان، یادآور شد: افرادی که در این مسابقات شرکت می‌کنند شامل طراحان گرافیک، متخصصان کسب و کار و بازاریاب‌ها می‌شوند که در حال حاضر ظرفیت ثبت نام متخصصان کسب و کار در تهران تکمیل شده است.
 
ملایری با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 120 نفر ثبت نام کردند، ادامه داد:ثبت نام کنندگان از میان فارغ التحصیلان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار