خبرگزاري فرانسه؛

فرانسه در موضع تهاجمي در خصوص موضوع پرونده هسته اي ايران قرار گرفته است

خبرگزاري فرانسه در گزارشي به موضع تهاجمي لوران فابيوس وزير امور خارجه اين كشور در مذاكرات هسته اي ايران وغرب در ژنو اذعان كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛خبرگزاري فرانسه گزارش داد:آشكار شده است كه فرانسه در موضع تهاجمي در مذاكرات چندجانبه ژنو پيرامون برنامه هسته اي ايران قرار گرفته است واحتمال انزواي اين كشور و به وجود آمدن تنش بين پاريس و متحدانش بر سر اين موضوع وجود دارد.

محافل نزديك به وزيرامور خارجه فرانسه مدعي شدند:پاريس در پي بسيج كردن گروه 1+5 بوده و در اين موضوع به موفقيت دست خواهد يافت وبه شكل قاطع هرگونه سخن از انزواي فرانسه در مذاكرات هسته اي ايران وگروه 1+5 را رد مي كند.

در همين حال يك ديپلمات غرب كه نخواست نامش فاش شود اظهار داشت:آمريكا واتحاديه اروپا و ايران به شكل گشترده اي از يك ماه گذشته به دنبال روند مثبت مذاكرات بودند واين روند با تلاش هاي اخير "لوران فابيوس" وزير امورخارجه فرانسه دچار خدشه نخواهد شد.

گفتني است "لوران فابيوس" وزير امور خارجه فرانسه پس از پيوستن به مذاكرات هسته اي ايران وگروه 1+5 با ابراز حمايت خود از موضع رژيم صهيونيستي در قبال موضوع پرونده هسته اي ايران از وجود مشكلات زياد بر سر راه رسيدن به توافق بين ايران وغرب سخن گفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فابیوس ، ایران ، france ، لوران ، پاریس ، paris
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار