ميرتاج الديني در جمع خبرنگاران:

خطوط مذاکرات ما روشن است/ اطلاعی از دانشگاه ایرانیان ندارم

معاون پارلماني دولت دهم گفت: خطوط مذاکرات ما روشن و تيم مذاکره کننده با رعايت خطوط قرمز و پشتيباني قاطع مقام معظم رهبري و ملت قهرمان ايران پيش مي رود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا ميرتاج الديني معاون پارلماني دولت دهم در حاشيه مراسم ختم مرحوم عسگراولادي که در صبح امروز در مدرسه عالي شهيد مطهري برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به صحبت هاي اوباما که اعلام کرده بود اگر ايران فعاليت غني سازي خود را متوقف نکند هيچ اقدامي در خصوص کاهش تحريم ها رخ نخواهد داشت اظهار داشت: خطوط مذاکرات ما روشن و تيم مذاکره کننده با رعايت خط قرمز و پشتيباني قاطع مقام معظم رهبري و ملت قهرمان ايران پيش مي رود. 

وي افزود: انتظار ما از هيئت مذاکره کننده ايراني اين است که روي مصالح و منافع نظام و انقلاب اسلامي با استحکام بيشتري ايستادگي کنند.

ميرتاج الديني ادامه داد: پيروزي از آن تيم مذاکره کننده ايران است و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب هرگز فريب ظاهرسازي و برنامه هاي گوناگون طرف مذاکره کننده به خصوص آمريکا را نخورد.

معاون پارلماني دولت نهم و دهم تصريح کرد: وقتي هيئت مذاکره کننده پشتيباني ملت ايران و رهبري مقام معظم رهبري را دارد نبايد سستي به خود راه دهد. بلکه بايد با دقت و قوت بيشتر پيش رود چرا که هر دو حالت مذاکره پيروزي با ماست.

معاون پارلماني دولت دهم ادامه داد: پرونده هسته‌اي ما ربطي به شوراي امنيت ندارد و بايد سازمان بين‌المللي انرژي اتمي پرونده هسته‌اي ما را حل و فصل کند چرا که ما ذره‌اي از اصول و قوانين بين‌المللي کنار نرفته‌ايم.

ميرتاج الديني در واکنش به حذف شعار مرگ بر آمريکا تصريح کرد: اين شعار نماد مذاکرات ما است و قابل حذف شدن نيست.

معاون پارلماني دولت دهم در پايان در پاسخ به وضعيت دانشگاه ايرانيان خاطرنشان کرد: بنده عضو نيستم و اطلاعي ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار