"مهراوه شریفی‌نیا" از دغدغه‌های خود برای سینما می‌‌گوید

"مهراوه شریفی نیا" بازیگر سینما و تلویزیون از دغدغه‌ها و آرزوهایش برای سینمای ایران سخن گفت.

 مهراوه شریفی نیا، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، درخصوص سینمای ایران گفت: امیدوارم سینمای ایران همراه با ترقی در شان مردم کشور ما شود همچنین فیلم‌های خوب آنگونه که شایستگی اکران دارند، دیده شوند و تأثیر خوبی بر روی جامعه بگذارند. 

وی افزود: سینما باید با اعتلا بخشیدن به فرهنگ مردم را رشد داده و در سلایق آنها تأثیرات مثبت و خوبی بگذارد، امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

" شریفی نیا" تصریح کرد: مهم ترین توقع هنرمندان داشتن یک وزارت ارشاد مقتدر است چرا که با وجود وزارت ارشاد مقتدر، در صورت صدور مجوز اکران برای فیلم، موسیقی، کتاب و تئاتر هیچ نهاد، سازمان و انسان دیگری این اجازه را به خودش نمی‌دهد که آن مجوز را نادیده بگیرد و به گونه‌ای دیگری اعمال نظر کند. 

"شریفی نیا" اظهار داشت: وزیر ارشاد توسط نمایندگان مجلس تأیید شده است پس صلاحیت قرارگیری در رأس یک مرکز را دارد و بنابراین اقتدار او سبب پذیرش نظرات او خواهد بود. 

وی بیان کرد: همه‌ی ما باید حکم‌های صادر شده از سوی وزیر ارشاد را بپذیریم، و هیچ گونه اعمال نظر شخصی و حرف دیگری در این باره صورت نگیرد. 

"شریفی نیا" عنوان کرد: امیدوارم وزارت ارشاد ما سینما گران را دچار انسجام کنند چرا که هم اکنون این دو دستگی موجود در بین اهالی سینما، به نفع سینماها نیست. 

وی تصریح کرد: این اختلافات باعث می‌شود مغزی‌های متفکر سینما درگیر جنگ‌های داخلی شود و نتیجه‌اش به ضرر مردم و سینما تمام خواهد شد. 

وی اظهار داشت: امیدوارم با مدیریت خوب وزیر ارشاد و ارائه راهکارهای خوب این مشکلات تمام شود و سینما دچار انسجام شود. 

شریفی نیا در پایان درخصوص فعالیت‌های کنونی خود خاطر نشان کرد: در سریال "معمای شاه" کاری از "محمدرضا ورزی" در نقش "ثریا اسفندیاری" همسر دوم شاه بازی می‌کنم همچنین "قصه‌های" رخشان بنی اعتماد و "قصه‌های عشق پدرم" را آماده نمایش دارم و به عنوان مجری طرح یک پروژه در حال ساخت فیلم کوتاه هستم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.