"عنايت شفيعي" از شمر "زماني براي عاشقي" مي‌گويد

عنايت شفيعي در مجموعه تلويزيوني "زماني براي عاشقي" نقش "هاشم- شمر" را ايفا مي كند.

عنايت شفيعي، بازيگرنقش "هاشم-شمر" در مجموعه تلويزيوني "زماني براي عاشقي" در خصوص ايفاي نقش در اين اثر به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در اين مجموعه نقش هاشم را ايفا مي‌كنم كه به اتفاق دوستانش در ايام محرم تصميم به اجراي مجدد تعزيه مي‌گيرند.

وي افزود: در مركزيت اين دوستي شخصي به نام حاج‌مرتضي مرتضوي حضور دارد كه دائر كننده اين تعزيه است ومن در آن نقش هاشم شمر را بر عهده دارم.

شفيعي اظهار داشت: " زماني براي عاشقي" مجموعه‌اي فاخر ويژه ايام محرم است كه به طور حتم با كارگرداني "محمد حسين لطيفي" مورد توجه بسياري ازواقع خواهد شد.

شفيعي در خصوص علاقه‌اش به بازي در مجموعه‌هاي مناسبتي تصريح كرد: آثار مناسبتي متفاوت است و من تنها علاقه‌مند به بازي در مجموعه‌هايي هستم كه به اعتقادات ديني-مذهبي مي‌پردازد.

وي در ادامه در مورد كارگرداني اين اثر عنوان كرد: تمام كارگردانان جايگاه و منزلت خود را دارند اما كارگردان‌هايي چون علي حاتمي، داوود مير باقري و محمدحسين لطيفي كه خود مؤلف هستند فراتر از معمول عمل مي‌كنند و بازيگران به خوبي توانايي به تصوير كشيدن زاويه ديد فيلمساز را دارند.

وي خاطر نشان كرد: بسيار خوشحالم كه در اين مجموعه حضور دارم و اميدوارم بتواند در ايام محرم مهمان خوبي براي خانه‌ي مردم باشد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: ی ، ی ، ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار