شروع سوپرلیگ بسکتبال؛

اولین برد مهرام در بازگشت هاشمی/ ورود بانوان همچنان ممنوع

تیم بسکتبال مهرام با پیروزی مقابل نماینده زنجان، اولین برنده سوپرلیگ بسکتبال لقب گرفت و تیم صنایع نیز در روز اول لیگ برنده شد اما تیم گرگان تنها میزبان بازنده هفته اول بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته اول سوپرلیگ بسکتبال با دیدار تیمهای مهرام با زنجان و برد مهرام آغاز شد.
 
در حالی که تماشاگران خانم از مدتها پیش پی گیر این بودند که آیا اجازه ورود به سالن در فصل جدید لیگ را خواهند داشت؟ با اولین بازی لیگ مشخص شد که محدودیتها همچنان برقرار است. از طرفی آقایان هم استقبال چندانی از شروع لیگ نداشتند.
 
تمام تازه وارد ها در زمین


فرید اصلانی و امیر صدیقی دو بازیکن مهرام به خاطر مشکلات مربوط به سربازی به همراه علی آرزومندی مربی محروم تیم از روی سکوها بازی را تماشا می کردند اما اوشین ساهاکیان، موسی نبی پور و سعید داورپناه سه ملی پوش جدید تیم به همراه سایر بازیکنان تازه وارد مهرام در بازی حضور پیدا کردند.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام هم بعد از یک فصل دوری برای اولین بار روی نیمکت سوپرلیگی نشست.

درطرف زنجان هم بنیل کوچویی به موقع خود را به ایران رسانده و برای تیم جدیدش به میدان رفت. محمد سیستانی، وارتان بیدروسیان، وحید نوروزی و مسعود زارعینی سایر بازیکنان شروع کننده این تیم بودند.

اولین امتیاز لیگ به نام موسی نبی پور


موسی نبی پور اولین امتیاز مهرام و اولین امتیاز لیگ را در زیر سبد زنجان به دست آورد. مهرامی ها در شروع مسابقه با یک دور 18 امتیازی از زنجان پیش افتادند و زنجان نیز تنها 2 امتیاز به دست آورد. 

تمام کوارترها به نفع مهرام


مهرامی ها کوارتر اول بازی را با نتیجه 20 بر 10 و کوارتر دوم را 25 بر 11 بردند. کوارترهای سوم و چهارم نیز با نتایج 24 بر 18 و 23 بر 21 به نفع تیم تهرانی تمام شد.

تیم مهرام در نهایت با نتیجه 92 بر 60 در این بازی برنده شد.

موسی نبی پور با 21 امتیاز و 13 ریباند بهترین بازیکن زمین بود. محمد اوجاقی هم در اولین حضور مهرامی خود 17 امتیاز به دست آورد. سجاد مشایخی 15 امتیاز و 9 ریباند؛ سعید داورپناه 11 امتیاز، 4 ریباند و 5 پاس گل و آرمان زنگنه 13 امتیاز گرفتند. 

اوشین ساهاکیان در 13 دقیقه حضور خود 3 امتیاز داشت. 

بنیل کوچویی ددر زنجان 11 امتیاز و 7 ریباند؛ زارعینی 12، مولایی 10 و مرتضوی 11 امتیاز به دست آوردند.

باخت گرگان در خانه

تیم شهرداری گرگان در اولین دیدار خانگی لیگ با نتیجه 67 بر 58 از قزوین شکست خورد. گرگانی ها در نیمه اول با یک امتیاز و نتیجه 32 بر 31 بازی را برده بودند اما موفق به برد در پایان نشدند.

برد صنایع با 19 امتیاز آتشی

تیم صنایع هم در حالی که نیمه اول بازی با قشم را با نتیجه 30 بر 14 برده بود در کوارتر سوم 18 بر 12 شکست خورد و تا دقایقی از کوارتر چهارم هم از حریف با اختلاف کمی عقب بود اما در نهایت با 2 امتیاز بیشتر و نتیجه 52 بر 50 بازی خانگی را برد. مهراد آتشی بازیکن جدید صنایع با 19 امتیاز، بیشترین امتیاز را در بازی به دست آورد.

گویا مچ پای محمدرضا درگی بازیکن سابق مهرام و سنتر جدید صنایع نیز در این دیدار آسیب دید.

در پایان بازیهای امروز، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 62 بر 37 نیروزی زمینی را شکست داد.

گفتنی است بازیهای دو تیم اصفهانی نیز به خاطر بدهی به فدراسیون در هفته اول لغو شد.
برچسب ها: هفته ، اول ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار