وقتی مادران نوزادان خود را نذر قیام امام زمان(عج) می کنند؛

پخش مراسم جهانی شیرخواران حسینی از شبکه های سیما

مراسم جهاني "شيرخوارگان حسيني" فردا جمعه مصادف با چهارمین روز ماه محرم از شبکه‌های سیما پخش مي‌شود.

 به گزارش خبرنگار خیمه گاه، هر سال در دهه اول ماه محرم به مناسبت يكي از برجسته ترين وقايع كربلا كه شهادت حضرت علي اصغر (ع) است با حضور مادران و فرزندان خردسال‌شان اقامه عزا مي‌شود.

مادران از سراسر جهان با در آغوش كشيدن نوزادان خود در عزاي مجلس سوگواري شيرخوارگان حسيني شركت مي‌كنند. شبكه‌هاي سيما نيز در چهارم ماه محرم مصادف اين مراسم را از حرم حضرت معصومه (س)، مصلاي بزرگ امام خميني (ره) و مهديه تهران پوشش تصويري مي‌دهند.

 شبكه دو، شبكه زندگي از حرم حضرت معصومه (س) برنامه "شيرخوارگان حسيني" را پوشش رسانه‌اي مي‌دهد.

در شبكه سه، ويژه برنامه‌اي به ياد شيرخواره ابا عبدالله‌الحسين، حضرت علي اصغر (ع) با نام "شير خوارگان حسيني" جمعه هفدهم آبان مصادف با 4 محرم ساعت 10:00 از شبكه سه سيما پخش ميشود. در خلال اين برنامه تصاوير زنده از مراسم شيرخوارگان حسيني در مصلاي تهران پخش خواهد شد.

شبكه تهران نيز همايش شيرخوارگان حسيني را به صورت مستقيم و زنده از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از مهديه تهران پوشش تصويري مي‌دهد. در اين مراسم كه با حضور مادران و شيرخواران در مهديه تهران برگزار مي‌شود، مداحان اهل بيت (ع) همچون حاج مجيد بادكوبه، سيد حميد كهربايي، رضا نبوي به مداحي مي‌پردازند و حجت الاسلام و المسلمين سيدحميد ميرباقري براي حاضران در اين همايش سخنراني خواهد كرد.

يازدهمين آيين شيرخوارگان حسيني در 2300 نقطه ايران و جهان در اولين جمعه ماه محرم الحرام (1435) به همت مجمع جهاني حضرت علي‌اصغر(ع) با هدف راه‌اندازي نهضت عاشوراشناسي در جهان برگزار خواهد شد كه تصاوير اين مراسم را نيز مي‌توانيد در بخش‌هاي مختلف خبر در شبكه‌هاي سيما و ويژه برنامه‌هاي اين روز مشاهده كنيد. /ص
 

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار