حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

مرحوم عسگراولادی چهره‌ای شاخص در عدم انحراف بود

وزیر دادگستری گفت: مرحوم عسگراولادی چهره‌ای شاخص وسرشناس در عدم انحراف و خط روشن ضد استبداد و استعمار و همچنین مردمداری و خدمت به مردم بودند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی" رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور در مراسم ختم "حبیب‌الله عسگراولادی" در جمع خبرنگاران، گفت: مرحوم عسگراولادی خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب عرضه داشته حتی می‌توان گفت از بزرگان بودند، در زمان کودکی ما، وی به علت مبارزه علیه استکبار در زندان بودند.

وی ادامه داد: به قدری در ما تاثیر گذاشته است که در زمان نوجوانی ما به بزرگانی همچون مرحوم عسگراولادی اقتدا می‌کردیم و به دلیل تلاش و مجاهدت‌های این پیشتازان انقلاب جمهوری اسلامی ایران دستاوردی بود که نصیب نسل اول انقلاب شد.

رییس سابق سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: پس از آن نیز سعی کردیم با الگوبرداری از پیشتازان و بزرگان این مسیر را تاکنون ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: مرحوم عسگراولادی چهره‌ای شاخص وسرشناس در روح‌العمل بودن، عدم انحراف و خط روشن ضد استبداد و استعمار و همچنین مردمداری و خدمت به مردم بودند.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: باید به این ملت افتخار کنیم که چنین سرمایه‌های ارزشمندی در بین آن‌ها وجود دارند، میراث انقلاب اسلامی به پاس این تلاش‌هاست و امیدواریم ملت راهشان را ادامه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار