مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: دلخوری من از انصاری فرد شایعه ای بیش نبوده و از طرف برخی از رسانه ها مطرح شده است.

حمید زینی زاده در خصوص دلخوری اش با کریم انصاری فر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به هیچ وجه مشکلی در بین نبوده و هیچکدام از هم دلخور نیستیم این شایعه ای بوده که توسط بعضی از رسانه ها مطرح شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز افزود: "کریم انصاری فرد" به تیم تراکتور تعصب دارد و برای موفقیت تیمش از جان مایه گذاشته است هم من از او راضی هستم و هم از من رضایت کامل دارد و باشور و شوق برای موفقیت تیمش تلاش می کند.

زینی زاده در خصوص اعتراض باشگاه تراکتور به بازی تیمش با تراکتور اظهار داشت: هیچ اعتراضی به زمان بازی از سوی شخص من یا باشگاه صادر نشده و صحبت خاصی با کسی صورت نگرفته فقط خواسته ما این بوده که تداخلی در بازی ها صورت نگیرد چون ما برنامه ریزی تمرینات را براساس زمان بندی مسابقات تنظیم خواهیم کرد. پرسپولیس با هر تیمی که دوست دارد می تواند بازی کند.
وما غیر از این رویداد فوتبال ملی خوشحالیم .

وی خاطرنشان کرد: شرایط تیم خوب است و مشکلی نداریم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم ضمن کسب امتیازات کامل بازی، هواداران پرشمار تیم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/مح

برچسب ها: زینی زاده ، شایعه ، زایده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار