مهم‌ترین رویدادهای حوزه دفاعی - امنیتی در هفته‌ای که گذشت/

از پرونده سیاه گروهک‌های تروریستی علیه ایران تا لاشه متعفن آمریکا

گزارشی از پرونده سیاه گروهک‌های تروریستی علیه ایران، تشکیل "نیروی دریایی در سایه" توسط سپاه، ماجرای پخش خطبه‌های نماز جمعه تهران در زندان بعثی‌ها و هدف قرار دادن بغداد به وسیله موشک‌های ایران، برگزاری رزمایش "الی‌بیت‌المقدس"، انتصاب جانشین وزیر دفاع، تأکید فرمانده معظم کل قوا بر آمادگی صددرصدی نیروهای مسلح، تکذیب حضور گردان‌های ایرانی در سوریه و نفرت ملت ایران از آمریکا، مهم‌ترین اخبار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین رویدادهای این حوزه در هفته‌ای که گذشت، به این شرح است:

پرونده سیاه گروهک‌های تروریستی علیه ایران / تروریست‌ها به بهانه‌ای واهی قلب مردم ایران را نشانه رفته‌اند


براساس آمار و اطلاعات، جمهوری اسلامی ایران بیش از 17 هزار نفر از شهروندان و مقامات سیاسی خود را در مواجهه با گروهک های مختلف تروریستی از دست داده است که بیش از 12 هزار نفر آنان به دست عوامل "گروهک تروریستی و جنایکار منافقین" شهید شده و بقیه نیز به دست عوامل گروهک‌های تروریستی دیگر وابسته به دشمنان از جمله کومله، دموکرات، پژاک، جندالشيطان (عبدالمالک ریگی)، جيش العدل، خلق عرب، خلق بلوچ و تندر(انجمن پادشاهي ايران) به شهادت رسیده‌اند.

سپاه «نیروی دریایی در سایه» تشکیل می‌دهد

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه گفت: بسیج دریایی باید با همکاری نیروی دریایی سپاه و سازمان بسیج به سرعت سازماندهی شود.

ماجرای پخش خطبه‌های نماز جمعه تهران در زندان بعثی‌ها

یک روز خلبان سهیلی در حالی که روزنامه «بغداد آبزرور» را مطالعه می‌کرد به مقاله‌ای برخورد که چگونگی تهیه الکتریسیته از پوست میوه را توضیح داده بود. برای شروع کار نیاز به یک ظرف خالی و مقداری سیم بود...

 آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت ایران است


ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با تاکید بر طنین‌انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا در تظاهرات ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت ایران دانست.

رزمایش "الی بیت‌المقدس" با حضور 38 هزار بسیجی برگزار می‌شود


جانشین سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری رزمایش"الی‌ بیت‌المقدس" باحضور ۱۶۴ گردان بسیجی در پنج استان کشور خبر داد.

ايالات متحده در عرصه سياست خارجي در اوج ناتواني قرار دارد

در بيانيه سازمان بسيج فرهنگيان آمده است: از سياست‌هاي خصمانه و چندچهره سردمداران نظام سلطه به ويژه آمريكاي جنايتكار برائت جسته و هشدار مي‌دهيم كه در هر مرحله از مذاكرات كه منجر به تضييع حقوق و يا از بين بردن عزت ملت ستمديده ايران و يا ارزش‌هاي انقلاب پر افتخارمان شود، كفن پوش و ايثارگرانه به ميدان آمده و حماسه‌اي ماندگارتر از گذشته خلق خواهيم کرد.

شعار مرگ بر آمریکا انعکاس دکترین استکبار ستیزی و مظهر صلابت ملت ایران است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، جهانگیر شدن شعار "مرگ بر آمریکا" را انعکاس دکترین استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و مظهر مقاومت و صلابت ملت ایران دانست.

طرح شهید فهمیده نیروی دریایی سپاه برگزار می‌شود

طرح شهید فهمیده نیروی دریایی سپاه پاسداران با شرکت دانش‌آموزان ۱۳ ساله در استان‌های ساحلی خلیج فارس و دریای عمان برگزار می‌شود.

موشک‌های ایران چگونه بغداد را هدف قرار دادند؟

صدای انفجاری که دیشب شنیدید مربوط به موشک‌های دوربرد ایران است که به ساختمان «بانک رافدین» بغداد اصابت کرده و آن را در هم کوبیده است. بچه‌ها با شنیدن خبر از خوشحالی آرام‌ و قرار نداشتند و زیر لب زمزمه‌ می‌کردند: «موشک‌، جواب موشک».

امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع شد

وزیر دفاع در حکمی امیر سرتیپ امیر حاتمی را به سمت جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب کرد.

ملت ایران شعار "مرگ بر آمریکا" را به عنوان نماد ‌سازش‌ناپذیری هرگز فراموش نمی‌کند


 
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: ملت ایران در 13 آبان نشان خواهد داد که شعار «مرگ بر آمریکا» را به عنوان نماد مقاومت و سازش‌ناپذیری هرگز فراموش نکرده است.

 تأکید فرمانده معظم کل قوا بر‌آمادگی صد‌در‌صدی نیروهای مسلح

معاون هماهنگ كننده ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به تأكيد فرمانده معظم كل قوا مبني بر آمادگي صد‌در‌صد نيروهاي مسلح گفت: رسيدن به آمادگي صد‌در‌صد مستلزم مؤلفه‌هايي است كه عمده آن در ذيل وظايف ذاتي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح است‌.

ملت ایران فریب دست‌های چدنی زیر دستکش‌های مخملی شیطان بزرگ را نخواهد خورد

سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان، به بیداری اسلامی اشاره و تاکید کرد که "نقش بی‌بدلیل انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه اندیشه‌های مستحکم امام راحل و امام حاضر و ایستادگی و مقاومت ملت عزیزمان در تغییر نظام‌ها و مناسبات بین‌المللی قابل انکار نیست".

صدام با چه هدفی جنایت حلبچه را رقم زد؟

نیروهای عراقی آنچنان غافلگیر شدند که تعدادی از فرماندهان ارتش عراق به اسارت درآمدند. با شنیدن این خبر موج شادی سرتاسر آسایشگاه را فراگرفت و بچه‌ها روحیه‌ای تازه گرفتند.

ضرورت پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آنچه طی 35 سال گذشته به اثبات رسیده این است که تنها راه استمرار انقلاب و توسعه پیشرفت در عرصه مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی است.

سردار شریف حضور گردان‌های ایرانی در سوریه را تکذیب کرد


مسئول روابط عمومی کل سپاه، اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر حضور گردان‌های ایرانی در سوریه را به شدت تکذیب کرد.

شکست آمریکا آرزوی بزرگ شهید تهرانی‌مقدم بود/ با مقاومت کوتاه‌مدت مصونیت بلندمدت می‌یابیم


جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست آمریکا آرزوی بزرگ و دست‌یافتنی شهید تهرانی‌مقدم بود و رژیم صهیونیستی در نقطه و هدف برای انهدام قرار داشت.

 آمریکا چهره خود را از لاشه متعفن همچون یک قدرت پوشالی جلوه می‌دهد


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا به وسیله‌ رسانه‌های صهیونیستی چهره خود را از یک لاشه متعفن همچون یک قدرت پوشالی جلوه می‌دهد.

سازمان انرژی اتمی میزبان دو شهید گمنام است

سازمان انرژی اتمی هم اکنون میزبان دو شهید گمنام بوده که ساعت 20 امشب مراسم وداع با این شهدا برگزار می‌شود.

نفرت ملت ایران از آمریکا به این سادگی‌ها از بین نمی‌رود


مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: ملتی که برای استقلال خود و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 200 هزار شهید تقدیم آرمانهای انقلاب کرده، از آرمانها و دستاوردهای خود حمایت می‌کند.

قدردانی ستادکل نیروهای مسلح از امام‌جمعه اهل‌سنت بندر چارک

در پی محکومیت فتوای جهاد نکاح و کشتار مسلمانان در کشورهای اسلامی توسط امام جمعه اهل سنت بندر چارک معاون ستاد کل نیروهای مسلح از وی قدردانی کرد.

خدمات مومنانه و صادقانه مرحوم عسگراولادي الگویی برای همگان است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای با تسلیت ارتحال مجاهد بزرگ، مبارز خستگی ناپذیر و یار صدیق امام (ره) و رهبری آقای حبیب الله عسگر اولادی، عملکرد جهادی و خدمات مؤمنانه و صادقانه آن مرحوم به انقلاب و نظام اسلامی را ماندگار و الگویی برای همگان دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار