باقری لنکرانی در جمع خبرنگاران:

آمریکا منفورترین حکومت دنیاست

عضو جبهه پایداری گفت: تلقی غلطی برای آمریکا پیش آمده بود که خیال می‌کردند جو عمومی کشور ما طرفدار ارتباط با آمریکا به هر قیمتی خواهد بود و این در حالی است که حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان این خیال باطل را بر هم زد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "کامران باقری لنکرانی" درجمع خبرنگاران، در پاسخ خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه چه کسی عضو شورای فقاهتی شده، گفت: اعضای محترمی در شورای فقاهتی جبهه پایداری حضور دارند که برخی از آنان به لحاظ مسائلی که برایشان حائز اهمیت است بنا نداشتند این موضوع به صورت علنی بیان شود و اکنون ترکیب سه نفره این شورا مشخص شده و هرسه نفر بر مصوبات جبهه پایداری اعمال نظر می‌کنند که پس از تصویب آن‌ها اجرایی خواهد شد.

این عضو جبهه پایداری در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران، مبنی براینکه آیا قصد ندارید جبهه پایداری به حزب تبدیل شود یا خیر، گفت: از ابتدای تشکیل جبهه پایداری این نکته برای ما قابل تاکید بوده که جبهه به حزب تبدیل نشود و روند گفتمانی خود را حفظ کند.

باقری لنکرانی تصریح کرد: حضرت علی(ع) فرمودند: فتنه‌ها هنگامی ورود می‌کند که عده‌ای از هوا و هوس پیروی کنند و عده‌ای احکامی را به نام حکم خدا می‌گذارند که موجب گمراهی می‌شود.

وی افزود: همانطور که امام علی(ع) فرمودند: اگر حق با لباس باطل آلوده نمی‌شد دهان معاندین بسته شده و اشکال اینجاست که قدری از حق و قدری از باطل گرفته می‌شود.

این عضو جبهه پایداری با بیان اینکه امروز اگر باطل روشن و آشکار خود را معرفی می‌کرد مورد پذیرش کسی قرار نمی‌گرفت اظهار داشت: اگر معاندین حق از حقوق خود دفاع می‌کردند مانندهمیشه مورد اعتماد جهانیان بودند.

باقری لنکرانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه آیا حضور پرشور مردم در راهپیمایی سیزده آبان پشتوانه حضور کشورمان در نشست ژنو است یا خیر، گفت: تلقی غلطی برای آمریکا پیش آمده بود که خیال می‌کردند جو عمومی کشور ما طرفدار ارتباط با آمریکا به هر قیمتی خواهد بود و این در حالی است که حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان این خیال باطل را بر هم زد.

این عضو جبهه پایداری خاطرنشان کرد: مطالعات میدانی در کشور ما و کشورهای خاورمیانه نشان داد که حکومت آمریکا منفورترین حکومت‌هاست منتها بی توجه به این مستندات برخی تحلیل‌های غلط مطرح می‌شد، اتفاق دیروز به خوبی نشان داد مردم نسبت به اقدامات ظالمانه آمریکا متنفر بوده و باهم متحد و هم‌فکر هستند و برای دفاع از منافع ملی خودمان موافق مذاکره می‌باشند که با دنیا تعامل داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کامران ، باقری ، درجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار