مهمترین عناوین بین‌الملل

مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 

خبرگزاري فرانسه در گزارشي به قلم "محمد داوري" نوشت: مذاکرات درباره موضوع هسته‌اي ايران اين هفته در حالي در ژنو ازسر گرفته مي‌شود که مذاکره کننده تهران مي‌گويد اميدوار است در اين نشست درباره "محتواي" يک موافقتنامه گفتگو شود.
روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی به قلم "مکس فیشر" به رژیم صهیونیستی در مورد تبعات شکست مذاکرات ایران و 1+5 هشدار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمريکا به راهپیمایی روز گذشته در ایران در سالگرد تسخیر لانه جاسوسی در روز 13 آبان واکنش نشان داد.
هاآرتص نوشت: مخفي کردن اختلاف آمريکا و اسرائيل در مورد بهترين راه رسيدگي به برنامه هسته‌اي ايران به طور فزاينده‌اي دشوار مي‌شود.
کميته روابط عمومي آمريکا و اسرائيل(آیپک)- که لابي مهم صهيونيستي محسوب مي شود - اعلام کرد در اعمال تحريم‌هاي جديد عليه ايران وقفه‌ای ايجاد نخواهد شد.
نيويورک تايمز نوشت: ايرانيان با گذشت 34 سال از تسخير سفارت آمريکا در تهران(لانه جاسوسی) تجمع اعتراض‌آميز گسترده‌ای برگزار کردند.
شبکه آمريکايي اعلام کرد شکاف طبقاتي و بيکاري به کابوس جدي مردم معمولي آمريکا تبديل شده است.
نشستي امروز سه‌شنبه در ژنو با هدف تلاشي دوباره جهت تعيين تاريخ برگزاري کنفرانس "ژنو2" و يافتن راه‌حلي سياسي براي مناقشه سوريه، آغاز به کار کرد.
روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف با انتشار گزارشی از همکاری یک دانشجوی انگلیسی با تروریست‌ها در سوریه پرده برداشت ولی از انتشار نام وی خودداری کرد.
"ديويد ايگناتيوس" در گفتگو با شبکه تلويزيوني بلومبرگ آمريکا گفت، سياست آمريکا در منطقه خاورميانه (غرب آسيا و شمال آفريقا) شکست خورده است، زيرا دولت اوباما نتوانسته ارتباط خود را حتي با نزديک‌ترين متحدان و دوستانش در منطقه حفظ کند، اما تعامل آمريکا با ايران کاري صحيح و معقول است.
مقامات ارشد ارتش‌هاي چين و روسيه روز سه‌شنبه در پکن ديدار و در مورد تقويت روابط دو جانبه توافق کردند.


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر ، مهم ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار