مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اموال "مه آفرید" به حراج گذاشته نشده است ، فومنی به‌عنوان دبیرکل حزب مردمی اصلاحات انتخاب شد، به کارگیری سیاست تهدید از طریق تحریم تاثیری بر روند مذاکرات ندارد/ موثر بودن دیدارهای پارلمانی در تعمیق مناسبات ایران و کره جنوبی و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جلیلی:‌ "مرگ بر آمریکا" مرگ بر اتاق فرمانی است که در یک لحظه فرمان مرگ هزاران انسان را می‌دهد / بیانیه پایانی تظاهرات‌کنندگان: "مرگ بر آمریکا" انعکاس دکترین استکبار ستیزی انقلاب اسلامی است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/13/1701770_850.jpg

مراسم راهپیمایی روز 13 آبان و گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز با حضور پرشور مردم در تهران و سایر شهرهای کشور برگزار شد.

اموال "مه آفرید" به حراج گذاشته نشده است

 قاضی پرونده فساد سه هزار میلیاردی گفت: اموال مه آفرید امیر خسروی حراج نشده است و اگر فروشی صورت بگیرد در راستای رد مال و دیون وی است.

به کارگیری سیاست تهدید از طریق تحریم تاثیری بر روند مذاکرات ندارد/ موثر بودن دیدارهای پارلمانی در تعمیق مناسبات ایران و کره جنوبی

 رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه دکترین ایران درجهت ساخت بمب هسته ای نیست، تصریح کرد: مسائل هسته ای باید از طریق مذاکره حل و فصل گردد و به کارگرفتن سیاست تهدید ازطریق اعمال تحریم هیچ تاثیری ندارد.

فومنی به‌عنوان دبیرکل حزب مردمی اصلاحات انتخاب شد
 اولین جلسه اعضای شورای مرکزی و بازرسین حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی برگزار و حجت‌الاسلام فومنی به‌عنوان دبیرکل حزب مردمی اصلاحات انتخاب شد.

سیستم قضایی ایران قوانین مناسبی در خصوص حق مالکیت معنوی تصویب کرده است
 دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در دیدار با هیاتی از وکلا و حقوقدانان ایتالیایی گفت: سیستم قضایی ایران در خصوص حق مالکیت معنوی قوانین مناسبی را به تصویب رسانده که کارگشاست.

استان فارس سومین رتبه بیکاری کشور را دارد / قول مساعد دکتر روحانی برای حل مشکلات این استان
 عضو مجمع نمایندگان استان فارس به تشریح جزئیات جلسه امروز مجمع نمایندگان استان فارس با رئیس‌جمهور پرداخت.

محسن رضایی امشب در گفتگوی ویژه خبری
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما به بررسی ابعاد مختلف سالروز یوم‌الله 13 آبان می‌پردازد.

اموال "مه آفرید" به حراج گذاشته نشده است
 قاضی پرونده فساد سه هزار میلیاردی گفت: اموال مه آفرید امیر خسروی حراج نشده است و اگر فروشی صورت بگیرد در راستای رد مال و دیون وی است.

چمران: حضور مردم پرشکوه‌تر از گذشته بود

 عضو شورای شهر تهران گفت: حضور مردم پرشکوه‌تر از گذشته بود،‌ این روحیه ضداستکباری در ملت ما در تقابل با آمریکا و استکبار جهانی پررنگ‌تر و شفاف‌تر خود را نشان داد.

جهانگیری انتخاب نخست‌وزیر جدید نروژ را تبریک گفت
 معاون اول رئیس جمهور در پیامی به «ارنا سولبرگ» انتخاب وی را به عنوان نخست وزیر جدید پادشاهی نروژ تبریك گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.