ويژگي هاي جالب اندرويد 4.4 را بشناسيد + عکس

چند روز از رونمايي نسخه جديد سيستم عامل اندرويد 4.4 توسط گوگل گذشته و حالا شما مي توانيد بخش اول ويژگي هاي اين سيستم عامل را در اين مطلب مطالعه کنيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،کمتر از يک هفته از رونمايي اندرويد 4.4 با نکسوس 5 مي گذرد ،اما اين سيستم عامل داراي ويژگي هاي منحصر بفردي نسبت به نسخه هاي پيشين خود مي باشد.

در ادامه بخش اول ويژگي هاي اين سيستم عامل را مرور مي کنيم.


1- يکپارچگي نمايشگر :


وجود کليدهاي Home  و Back در نمايشگر گوشي هاي اندرويدي فضاي صفحه نمايش را هنگام مطالعه کتب الکترونيکي و مرور وب محدود مي کند،اما با قابليت جديد اندرويد 4.4 ،اين کليد ها هنگام وب گردي و مطالعه قابل حذف از صفخه هستند.


2- قابليت NFC

ارتباط نزديک NFC جاي خود را در بين کاربران اسمارت فون ها باز کرده است.در اندرويد 4.4 اين قابليت بهينه شده و با کمک کارت NFC شما مي توانيد به راحتي با تلفن همراه صورت هاي حساب خود را پرداخت کنيد.

3- قابليت OK Google

براي استفاده از قابليت هاي عينک گوگل شما مي بايست عبارت OK Glass را به عينک مي گفتيد.در اندرويد 4.4 با گفتن عبارت OK Google مي توانيد به قابليت هاي جستجوي صوتي،ارسال پيام و پخش يک آهنگ و ... دسترسي پيدا کنيد.

4- کار کردن همزمان با چند برنامه

سرعت کار با برنامه ها در اندرويد 4.4 بسيار بالا رفته و طبق ادعاي گوگل اين سيستم عامل مي تواند بدون هنگ کردن همزمان چند برنامه را اجرا کند.

5- مصرف پايين انرژي

در اندرويد 4.4 ميزان مصرف انرژي به خصوص هنگام گوش دادن به موسيقي بسيار پايين است.براي مثال در نکسوس 5 شما مي توانيد بيش از  60 ساعت به طور مداوم موسيقي گوش دهيد.

6- قابليت تماس و پيامک


اگر شما شماره تماس مخاطبي را در تلفن همراه خود که اندرويد 4.4 روي آن نصب شده نداشته باشيد و چنين فردي با شما تماس بگيرد،سيستم عامل با کمک Google Map شماره را بررسي کرده و در صورت تعلق آن به يک محل آشنا نام آن را براي شما نمايش مي دهد.

7- چاپ آسان اسناد و تصاوير


با کمک اندرويد 4.4 شما قادر هستيد به راحتي اسناد و تصاوير خود را به راحتي چاپ کنيد.براي اين کار کافيست تا از نرم افزارهايي چون Google Cloud Print و  HP ePrint متصل شويد.


اين بخش اول ويژگي هاي اندرويد 4.4 است.نظر شما در خصوص اين سيستم عامل چيست؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار