رودهن/

اقتدار ایران اسلامی در سایه فریاد شعارهایی مانند "مرگ بر آمریکا" محقق شده است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: این اقتدار و ارزش کنونی ایران اسلامی از مقاومت 34 ساله امت اسلامی مقابل دشمنان و در سایه فریاد شعارهایی مانند "مرگ بر آمریکا" محقق شده است.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امروز از مصادیق اقتدار ایران اسلامی همین بس که کشورهای جهان پذیرفته اند که آن شرطِ مورد تأکید ایران و دیگر دوستان واقعی مردم سوریه را بپذیرند که واکنش سعودی ها به این شرایط عدم شرکت در مذاکرات آتی است.

وی ، تثبیت موقعیت بشار اسد را وجه تفاوت ژنو یک و دو خواند و آمریکا و فلسطین را مللی در سیطره صهیونیست ها خواند.

علاءالدینی افزود: نشست ژنو دو در امتداد مذاکرات ژنو یک برگزار می شود، در ژنو یک، سوریه ای بدون بشار اسد مطرح بود که این شرط از سوی جمهوری اسلامی ایران موضوعی غیرقابل پذیرش عنوان شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: امروز مسائلی نظیر شکل گیری و کنترل جدی نقاط حساس سوریه به دست مردم و بروز اختلافات شدید میان گروه های تروریستی ضد مردم، نگرانی های غرب از آلترناتیو بشار اسد و احتمال جانشینی گروه های افراطی فاقد هرگونه منطق انسانی، طرح خام و بدون پشتوانه فکری حمله نظامی به این کشور را به زباله دانی تاریخ هدایت کرده است.

وی ادامه داد: چندی پیش معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که "نگاه آمریکا به ایران درباره سوریه امروز از "سبب مشکل" به "راه حل رفع مسائل" این کشور تغییر کرده است"./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.