"رد پای ملاقات در پیچ و خم گمان" در برج آزادی به صحنه رفت

نمایش "رد پای ملاقات در پیچ و خم گمان" به نویسندگی و کارگردانی محمد اذعاب از 7 آبان ماه در نگارخانه بوستان برج آزادی به صحنه رفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برج آزادی، این نمایش داستان فریماه و فرهاد، دو دوست است که در جریان فراز و نشیب هایی که برای آنان رخ می دهد، دچار حوادثی می شوند و ....

سید جواد زیتونی (منصور)، انسیه رمضانی (فریماه)، نازنین صفا (گلاب)، محمد اذعاب (پسر)، محمدرضا انتظامی (سیاوش)، شقایق پور شیروانی (دختر) و حسن پورگل محمدی (فرهاد) در این نمایش به ایفای نقش می پردازند؛ همچنین سید قاسم غریفی (مشاور کارگردان)، مینا محب (دستیار کارگردان)، نفیسه فیروزی (منشی صحنه)، سپیده حسینی (طراح صحنه و لباس)، گیتی آل بیگی، سهیلا موسی زاده، علی کنی و مهدی لشگری (دستیاران صحنه)، فریبا فرجی (طراحی و مجری گریم)، هوتن زمانی، سمیه گندم کار و سمیرا پاکباز (اجرای گریم)، غزاله شیرازی (آهنگساز و نوازنده ویلن سل)، سید نیما زیتونی (تنظیم افکت و نوازنده گیتار)، حامد اسماعیلی (عکاس) و محمد اذعاب (طراح نور، پوستر و بروشور) در اجرای این نمایش همکاری دارند.

نمایش "رد پای ملاقات در پیچ و خم گمان" به نویسندگی و کارگردانی محمد اذعاب تا 16 آبان ماه ساعت 18 در نگارخانه بوستان برج آزادی به صحنه می رود.

گفتني است؛ علاقه مندان می توانند برای تهیه و رزرو بلیت با شماره تلفن 09360424834 تماس بگیرند.

انتهاي پيام/ص
برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، برج آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار