فانی:

تکلیف نیروهای شرکتی آموزش و پرورش تا سال آینده معین می‌شود

وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام نیروهای شرکتی با برگزاری آزمون نیز گفت: بر اساس مصوبه مجلس تا مهرماه سال 93 فرصت داریم این کار را انجام دهیم اما تا قبل از انقضای این مدت این کار را انجام داده و تکلیف این موضوع روشن خواهد شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی فعالیت موسسات آموزش از راه دور برای افراد بازمانده از تحصیل گفت: حدود یک ماه پیش جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات موسسات آموزش از راه دور برگزار شد و گروهی مامور شده‌اند که فعالیت و مشکلات این موسسات را بررسی کنند تا مشکلات آنها حل شود.
 
وی ادامه داد: انتخاب مدیران خوب و کارآمد می‌تواند موسسات آموزش از راه دور را تقویت کند و اختیارات را به آنها بازگرداند. در وضعیت فعلی باید موسسات موجب تقویت شوند و اگر در آینده نیاز باشد، آنها را توسعه خواهیم داد.
 
فانی همچنین درباره استخدام نیروهای شرکتی با برگزاری آزمون نیز گفت: بر اساس مصوبه مجلس تا مهرماه سال 93 فرصت داریم این کار را انجام دهیم اما تا قبل از انقضای این مدت این کار را انجام داده و تکلیف این موضوع روشن خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۳:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
سلام عذر میخام من با نهضت همکاری داشتم در حال حاضر بیکار هستم اگر بتوانم در ازمون شرکت کنم میخاستم بدانم شرایط سنی دارم من متولد 57 هستم . با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
فاتحی
۱۳:۵۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
سلام من 1 سال و 11 ماه با نهضت سواداموزی همکاری کردم ایا میتوانم در ازمون شرکت کنم با تشکر
آخرین اخبار