اصفهان/

وقف یک زمین 350 میلیون تومانی در شهر چمگردان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: زمینی به 350 میلیون تومان در شهر چمگردان از توابع شهرستان لنجان وقف شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران   محمدرضا ترحمی  در مورد سنت حسنه وقف اظهار کرد: وقف، سنّت حسنه‎ای است که از دیرباز به اشکال گوناگون در تاریخ بشر وجود داشته و اسلام نیز آن را در مسیری روشن، منطقی و هدف‌دار، مترقی و دقیق مورد استفاده قرار داده است.

وی ادامه داد: کارهای خیر در حد طبیعی آن به منزله‎ بخشی از زندگی هر فرد، در همه‎ جوامع به عنوان یک عمل مناسب و سازگار تلقی می‎شود کارهای خیر در همهٔ جوامع مورد پسند واقع می‎شوند و در دین و زندگی اثرات مثبتی بر افراد می‎گذارد، اگر افراط و تفریط در آن صورت نگیرد، یکی از کارهای خیر وقف نام دارد که در تمام ادیان آسمانی، به خصوص در دین اسلام نامی آشنا است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در مورد وقف‎ صورت گرفته در این شهرستان گفت: زمینی به مساحت 368 مترمربع در شهر چم گردان توسط حسینعلی رمضانی و محسن کرمی وقف شد.

وی تصریح کرد: این زمین با نیت ساخت مجتمع قرآنی نورالهدا در شهر چم گردان وقف شد و ارزش ریالی این زمین متری 350هزار تومان برآورد شده است.
برچسب ها: اصفهان ، وقف ، چمگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.