علیرضا کمالی‌نژاد:

اعتصاب هنرمندان مشکلی را حل نمی‌کند

بازيگر مجموعه "ميلياردر" گفت: متاسفانه بلافاصله بعد از اعتصاب، افرادی را جایگزین کاربلدها می‌کنند.

"علیرضا کمالی نژاد" بازیگر مجموعه "میلیاردر"با اشاره به حضورش به عنوان داماد "سیمین" در این سریال درگفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شنیده‌ام که سری جدید "میلیاردر" در دست نگارش است ولی هنوز متن مربوطه رانخوانده‌ام.

وی با اشاره به حضور کمرنگش در پروژه‌های تلویزیونی تصریح کرد: ترجیح می‌دهم وقت خود را با مطالعه و کارهای دیگر بگذرانم.
 
کمالی نژاد در خصوص کار و فعالیت همکاران خود تصریح کرد: چند سالی است که همکارانم با وجود شرایطی تلاش می‌کنند تا همچنان مخاطبان خود را راضی نگه‌دارند و معتقدم این کنار آمدن با هرموقعیتی عده‌ای را از انجام مسئولیت خود باز می‌دارد.

ايفاگر نقش "داماد سیمین" در سريال "ميلياردر" افزود: متاسفانه مدتهاست که اسپانسرها به کمک تیم سریال‌سازان ما آمده‌اند و به طور قطع هم باید بخش هایی مربوط به آن ها در فیلمنامه گنجانده شود.

کمالی نژاد اظهار داشت: در همه جای دنیا اسپانسرها حضور دارند ولی در جامعه ما اگر شرایط مساعد باشد، دیگر همه افراد از مسئولیت خود تا حدی کنار رفته و تیم سازنده آثار تلویزیونی بر اجبار باید از اسپانسرها کمک بگیرند.

وی ادامه داد: با وجود شرایط فوق من اجباری به حضور در سریال های متفاوت و رفتن از این شبکه به آن شبکه نمی‌بینم.

کمالی نژاد افزود: باید هر کاری که می کنم قابل تفکر و اندیشیدن باشد در غیر این‌صورت در اثری حاضر نمی‌شوم.

این بازیگر با احترام به همه همکاران خود گفت: در هر صورت و با توجه به وضیعت اقتصادی موجود همکاران من فعالیت می‌کنند و امیدوار به گرفتن دستمزد خود هستند ولی من ترجیح می دهم خیلی با این شرایط کار نکنم و باعث تکرار و دلزدگی برای مخاطب نشوم.
*** برای همه جایگزین پیدا می شود

کمالی‌نژاد با اشاره به اعتصاب هنرمندان گفت: وقتی مشکل اقتصادی وکمبود بودجه در جامعه ای اتفاق بیفتد، اعتصاب، کاری را پیش نمی برد.

وی ادامه داد: دیده شده که هرزمان اعتصابی اتفاق افتاده ، بلافاصله عده ای را جایگزین آن افراد کرده اند.

بازیگر سریال "میلیاردر" با اشاره به شهرت در عرصه بازیگری، تصریح کرد: شاید بخشی از بازیگری دیده شدن و شهرت باشد ولی تاریخ انقضا هم نزدیک می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط کاری ومالی برای هر صنفی به خصوص هنرمندان به شرایطی قابل توجه تغییر کند.

انتهاي پيام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار