پیشنهاد لشگری در جلسه هیئت رئیسه جهانی ووشو تصویب شد

پیشنهاد رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو در جلسه هیئت رئیسه جهانی که در حاشیه رقابت های جهانی مالزی برگزار شد، تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: عباس لشگری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو و عضو کمیته پزشکی جهانی ووشو در جلسه هیئت رئیسه که روز گذشته چهارشنبه 8 آبان در حاشیه رقابت های جهانی در کوالالامپور برگزار شد پیشنهاد داد تا برای محافظت بیشتر از سانداکاران در حین رقابت از (روپایی بند) محافظ روی پا در مبارزات استفاده کنند.

لازم به ذکر است: پس از بررسی پیشنهاد دکتر لشگری و موافقت اعضاء هیئت رئیسه جهانی ووشو این پیشنهاد تصویب شد و خبر تصویب این پیشنهاد در جلسه ای که امروز پنجشنبه 9 آبان پس از مراسم قرعه کشی از سوی برگزارکنندگان مسابقات جهانی برگزار شد، به همه مربیان و سرپرستان تیم های ووشو کشورهای مختلف اعلام شد.

شایان ذکر است: در جلسه ای که امروز پس از مراسم قرعه کشی برای مربیان و سرپرستان تیم های ووشو کشورهای مختلف برگزار شد به تمامی اعضاء جلسه اعلام شد که از این پس تمامی سانداکاران در هنگام مبارزه باید از روپایی بند (محافظ روی پا) استفاده کنند.

گفتنی است: با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون ووشو جهانی معتقدند که با موافقت با این پیشنهاد دکتر کشگری و اضافه شدن به تجهیزات مبارزه سانداکاران گام دیگری برای المپیکی شدن این رشته برداشتند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار