سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: رقم قراردادهای بالای برخی از بازیکنان باعث می شود تا تعادل به هم بخورد و این خوب نیست.

حمید صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضور یک یا دو تیم ثروتمند در لیگ تنیس روی میز که قرارداد بالای صد میلیون با بازیکن می بندند باعث می شود تا تعادل به هم بخورد به طور حتم اگر بازیکنی 180 میلیون تومان می گیرد سهم نفرات دهم به بعد فقط 15 تا 20 میلیون و یا حتی کمتر می شود که اختلاف بسیار زیادی است و در آینده تاثیر منفی خود را نشان خواهد داد.  
 
وی ادامه داد: چرا لیگ تنیس روی میز باید با 4 یا 5 تیم برگزار شود آیا ظرفیت پینگ پنگ در کشور تا این حد پایین است؟ هزینه های زیاد، تبلیغات ضعیف و شرایط دیگر باعث شده است تا تیم ها توان مالی حضور در لیگ را نداشته باشند.  
 
صابری تاکید کرد: تا چند سال پیش با 100 میلیون تومان می توانستیم یک تیم را ببندیم اما اکنون شرایط تغییر کرده است و اگر بخواهی تیمت روی سکو برود باید 250 تا 300 میلیون تومان هزینه کنی که رقم بالایی است و باشگاهها زیر بار این هزینه ها نمی روند در نتیجه تعداد تیم ها حاضر در لیگ پایین می آید.  
 
سرپرست تیم دانشگاه آزاد در خصوص کادر فنی تیمش در بیست و دومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز گفت: کادر فنی تیم دانشگاه آزاد همان مانند لیگ گذشته است و بازیکنان هم فقط حضور افشین نوروزی قطعی شده است و سایر بازیکنان تا شنبه اعلام می کنیم.  
 
صابری ادامه داد: از آن جا که برای تنیس روی میز ارزش قائل هستم امسال هم در لیگ تیم داده ایم. دانشگاه آزاد باشگاه بزرگی است که با تمامی فدراسیون های ورزشی کار کرده است ما همیشه خوش حساب هستیم و با توجه به تغییر و تحولاتی که دانشگاه آزاد شده و حضور محمد دادکان فکر می کنم لیگ خوبی را در پیش داشته باشیم. /آق
برچسب ها: تیم ، لیگ ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار