شهردار جدید منطقه 9 در جلسه شورای عمومی؛

تمامی فعالیت ها بر اساس کرامت انسانی پیگیری شود

شهردار جدید منطقه 9 پس از مراسم تکریم و معارفه توسط شهردار تهران ، در جلسه شواری شهر منطقه با کلیه معاونان ، شهرداران نواحی و روسای ادارات آشنا شد و به موضوع تکریم ارباب رجوعان پرداخت و تاکید کرد:تمامی فعالیت ها و برنامه ها بر اساس کرامت انسانی و تکریم شهروندان محقق می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید علیرضا حسینی در این جلسه با تشکر از فعالیت های شهردار پیشین ، فضای کاری را بسیار صمیمانه و دوستانه دانست و اظهار داشت: برنامه ها و طرح ها طبق روال قبلی و البته با قوت بیشتری پیگیری و دنبال خواهد شد و در اجرای آنها بحث تکریم با اهمیت است.
وی با اشاره به تغییر و جا به جایی مدیران در رده های مختلف شهرداری تهران گفت: با توجه به رویکرد جدید و بر اساس محورهای ارائه شده از سوی شهردار تهران ، رضایت مندی بیشتر شهروندان مد نظر بوده و تسریع در رفع مشکلات شهروندان همواره مورد توجه قرار گرفته است.
حسینی تصریح کرد: تمامی کارها و فعالیت ها و روند اجرایی آنها با صحت، دقت و سرعت بیشتری پیگیری می شود و در این راستا همکاری ، هماهنگی و همدلی نقش پر رنگی را ایفا می کند.
شهردار منطقۀ 9 در پایان با تاکیدی مجدد بر تکریم شهروندان و رعایت کرامت انسانی، اجرای امور محوله را بر همین اساس خواستار شد و خاطر نشان کرد: امیدواریم شهروندان در کوتاه مدت، تغییر و تحول در تمامی ابعاد برای محل سکونت خود احساس کرده و مسیر پیشرفت و عدالت در این بخش از پایتخت همگام با دیگر مناطق می شود.
در ابتدای این جلسه نیز سلطانی شهردار پیشین منطقه 9 گزارشی از فعالیت های 15 ماهه خود ارائه کرد و به معرفی کلیه معاونان و مدیران پرداخت و از زحمات یکایک آنان در این مدت تقدیر و تشکر کرد./ف

برچسب ها: فعالیت ها ، روند ، خواستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار