لغزش "سارا خوئيني ها" در شبكه تهران

تله فيلم " لغزش " به تهيه‌كنندگي داريوش بابائيان و كارگرداني سيامك خواجه‌وند در گروه فيلم و سريال شبكه تهران كليد زده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، فيلمنامه اين تله فيلم به قلم كيانوش اسلامي نگارش شده است و  داستان اين تله فيلم درباره زني به نام ليلا است كه 35 سال سن دارد و با مشكلات مالي متعدد به همراه پسر 10 ساله‌اش زندگي مي‌كند .

او از ابتداي كودكي به پسرش( فرشيد ) گفته است كه پدرش در خارج از كشور فوت كرده است و پدرش هيچ قوم و خويشي ندارد .ليلا مشكل اعصاب و روان دارد و همواره به روان پزشك مراجعه مي‌كند. ليلا در ادامه زندگي با مردي با نام كيوان آشنا مي شود و ازدواج مي‌كند .

كيوان سعي دارد با سخت گيري‌هاي پدرانه و رفتار خاص خود كه آميزه‌اي از عطوفت و نوعي جذبه پدرانه است ، از فرشيد انسان بهتري بسازد و به او درس مردي و مردانگي بدهد اما فرشيد با حضور كيوان در زندگي‌شان مخالف است و سعي مي‌كند به هر شكل ممكن به او بي‌اعتنايي كند  .....
 
حسن جوهرچي در نقش كيوان، ساراخوئيني ها در نقش ليلا، محسن افشاني در نقش سعيد و هاني كشاورز در نقش فرشيد و كيميا بابائيان  در نقش نسرين، منير رضايي و امير اخلاقي و.... در اين تله فيلم به ايفا نقش مي‌پردازند.
 
سيامك خواجه وند كارگردان اين تله فيلم است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تله فیلم ، لغزش ، بابائیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار