جعفري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تعیین هيئت رئيسه فراكسيون كودك و نوجوان در اولين فرصت

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات گفت: با توجه به پركاري روزهاي اخير مجلس شوراي اسلامي اميدواريم بتوانيم در اولين فرصت انتخاب هيئت رئيسه اين فراكسيون برگزار شود.

"قاسم جعفري" نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشكيل فراكسيون كودك و نوجوان در مجلس، اظهار داشت: با توجه به پركاري روزهاي اخير مجلس شوراي اسلامي اميدواريم بتوانيم در اولين فرصت انتخاب هيئت رئيسه اين فراكسيون برگزار شود.

وي در ادامه افزود: استقبال نمايندگان خانه ملت از تشكيل اين فراكسيون بسيار قابل توجه بوده، لذا ما بر تعداد عضو حساس نيستيم، اين در حالي است كه نمايندگان متعددی بدون امضاي فرم عضوگيري، پيشنهاد همكاري با اين فراكسيون را داشته‌اند.

گفتني است؛ هدف از تشكيل فراكسيون كودك و نوجوان ایجاد نگاه کلان و برنامه‌ریزی مدون برای ارتقای سلامت، تربیت و حمایت همه‌جانبه از کودکان، نگهداری کودکان بی‌سرپرست، طراحی راه‌کارهایی همه‌جانبه برای مقابله با بزه‌کاری کودکان، حمایت از سرپرستان کودکان، برنامه‌ریزی کلان برای سلامت و تربیت کودکان و بسیاری از موارد مرتبط به حوزه کودک است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار