مديركل زندان‌هاي استان البرز:

مددكاري حلقه تكميل كننده اقدامات تأميني و تربيتي زندان‌هاست

مدير كل زندان‌هاي البرز گفت: اجراي احكام و اصلاح و تربيت، مهمترین ارکان بازگشت زندانیان به جامعه و خانواده است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "جبار باقري" اولويت اساسي سازمان زندان‌ها را اجراي احكام قضایی بر پایه اصلاح و تربيت دانست و اظهارداشت: رويكرد اساسي سازمان زندان‌ها، اجراي بی کم وکاست احكام صادره است.

مدير كل زندان‌هاي استان البرز افزود: اجراي احكام قلب زندان، آمار و انفورماتيك شريان‌هاي اصلي آن و دستيابي بهتر به امنیت پایدار، سلامت و اصلاح و تربيت زندانیان، توجه به مشكلات و خواسته‌های به حق آنها با رعايت شاخص‌هاي حقوق شهروندي فلسفه وجودی ندامتگاه‌ها را تشکیل می‌دهد.

وي با بيان شاخص‌هاي ارزيابي در حوزه‌هاي اجراي احكام و انفورماتيك تصريح کرد: معيار ارزيابي حوزه‌های  مختلف براساس شاخص‌هاي اختصاصي و عمومي تعيين شده است.

مدير كل زندان‌هاي استان البرز مددكاري را حلقه تكميل كننده اقدامات تأميني و تربيتي در سطح زندان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: سدي كه در مقابل برنامه‌هاي تربيتي و اصلاحي می‌تواند وجود داشته باشد دغدغه‌هاي فكري و مشكلات فردي و اجتماعي مددجویان است که  مددكاران اجتماعي با الهام از اصول تخصصي حرفه‌ای خود تلاش می‌کنند تا اين دردها و موانع را رفع يا كاهش داده و زمينه را براي بازتواني اجتماعي فراهم کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار