ساری / آغاز توزیع برگه های سهام عدالت:

به هفت میلیون و 500 هزار کارگر فصلی وساختمانی کشور

توزیع برگه های سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی در مازندران و توزیع آن میان حدود هفت میلیون و 500 هزار کارگرفصلی و ساختمانی کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،معاون مديرکل دفترامور سهام تخصصی سهام عدالت کشور،در هماش مدیران شرکت های تعاونی سهام عدالت مازندران و مراسم نمادین توزیع برگه های سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی استان در آمل گفت:تاکنون دعوتنامه های سهام عدالت 14 استان کشور توزیع شده و اهدای نمادین نخستین برگه های سهام عدالت در مازندران آغاز شد.

مختاری دولت آبادی افزود:در زمان حاضر به غیر از توزیع برگه های سهام کارگران فصلی وساختمانی، هیچ ثبت نام جدیدی از افراد نخواهد شد و ثبت نام های جدید فقط با مجوز و دستورالعمل خاصی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افراد در مدت هشت سال از فعالیت شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت برگه های سهام توزیع شده میان مردم افزایش یافته وپس از ورود به بازار بورس نیز افزایش بیشتری خواهد یافت،تصریح کرد:از افراد درخواست کرد در فروش و یا انتقال برگه سهام به فرد دیگری خودداری و این برگه ها را به عنوان یک سند اوراق بهادر در نزد خود نگه دارند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران هم در این مراسم گفت: سهم استان مازندران در توزیع برگه های سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی کشور حدود 340 هزار نفر است.

توکلی افزود: از جمعیت حدود 3 میلیون و 150هزار نفری مازندران،حدود دو ميليون و 400 هزار نفر سهامدار هستند و این استان در آستانه تکمیل لیست نهایی وبرنامه‌ریزی برای حضور در بازار فرابورس کشور است.

وی یادآورشد:تاکنون حدود 610 میلیارد تومان سود سهام عدالت به یک میلیون و 200 هزار نفر از خانوارهاي زیر پوشش كميته امداد امام خميني(ره)،بهزيستي،بسيجيان فاقد شغل، بازنشستگان كشوري و لشكري و مستمري بگيران طي دو مرحله در سال های 85 و86 پرداخت شد/س.

برچسب ها: سهام ، فصلی ، ساختمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.