قم/

«تاج عروس، خاله و خروس» نماینده قم در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

نمایش «قصه تاج عروس، خاله و خروس» جایزه بهترین کارگردانی و تقدیر بخش موسیقی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، برگزیدگان بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند. هیئت داوران بخش کودک جشنوراه، جایزه بهترین کارگردانی بخش کودک را که شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی می‌شد را به احمد سلیمانی کارگردان نمایش «قصه تاج عروس، خاله و خروس» اهداء کردند.
لوح و جایزه نقدی بخش موسیقی نیز به محمدرضا کوهستانی و حامد جهانبخش بخاطر تولید موسیقی این نمایش اهداء شد. همچنین هیئت داوران در بخش بازیگری مرد از سید حمید لاجوردی و مجید امیری بخاطر بازی در نمایش قصه تاج عروس خاله و خروس تشکر نمودند.
نمایش قصه تاج عروس خاله و خروس کاری از گروه ایده است که به همت کانون نمایش کودک و نوجوان حوزه هنری استان قم تولید شد و در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور یافت.
شایان ذکر است که بیستمین جشنوراه بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور 400 ميهمان داخلي و خارجي با 49 گروه نمايش و در 8 بخش نمايشي خردسال، كودك، نوجوان، نمايش خياباني، بخش بين الملل، بخش ويژه همدان، كارگاه‌هاي آموزشي و مسابقه نمايشنامه‌خواني برگزار شد و طي 7 روز برپايي اين جشنواره 150 هزار نفر از هنرمندان و مخاطبان کودک و نوجوان از برنامه‌ها جنبی و 144 اجرای عمومی نمایش‌های حاضر در جشنواره بازدید کردند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.