همدان/

از ابتداي سال تاکنون؛ ایجاد بیش از هزارو 100 شغل درتويسرکان

فرماندار شهرستان تويسرکان از ايجاد يک‌هزار و 115شغل در تويسرکان از ابتداي سال تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ حسين‌علي شرکائي تعهد اشتغال‌زايي از سوي دستگاه‌هاي عامل شهرستان را 2 هزار و  417فقره شغل اعلام کرد وگفت: امسال يک‌هزارو 115 شغل درسطح شهرستان براي افراد جوياي کارمحقق شده است.
وي با اشاره به رشد 48 درصدي اشتغال‌زايي در تويسرکان، تاکيد کرد: مسئولان امر بايد همت خود را براي ارتقاي وضعيت اشتغال شهرستان دوچندان کنند. فرماندار شهرستان تويسرکان با بيان اينکه با پيگيري مستمر بسياري از مشکلات حل مي‌شود، تصريح کرد: ورود مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي بر تسريع طرح‌هاي کارگروه اشتغال بايد با بررسي کارشناسانه باشد. وي خواستار شناسايي ظرفيت‌هاي شهرستان شد وگفت: گزارش کاملي از طرح‌هاي مشکل‌دار تدوين شود تا براي بررسي و حل و فصل در کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان مطرح شود. شرکائي به گره‌گشايي مشکلات طرح‌هاي نيمه‌فعال و تعطيل پرداخت و گفت: مشکلات در اين امور به صورت زنجير‌وار به هم مرتبط هستند پس همه دستگاه‌هاي خدمات‌رسان در يک نشست هم‌انديشي روند کارها را تسهيل بخشند. وي جهاد امروز را ايجاد شغل براي رهايي جامعه جوان از بيکاري خواند و افزود: ايجاد فرصت‌هاي اشتغال بستر يک زندگي سالم را براي نسل جوان فراهم مي‌کند و ناهنجاري‌ها را کاهش مي‌دهد.
فرماندار شهرستان تويسرکان شناسايي سرمايه‌گذاروجذب آن‌ها را از اعضا خواست واظهارداشت: افراد بيکارجوياي کاربه مهارت ‌هاي فني مجهز شوند.
 رئيس تعاون، کار و رفاه اجتماعي تويسرکان هم از تعطيل بودن هفت شرکت در تويسرکان خبر داد و تاکيد کرد: مشکلات و مسائل اين شرکت‌ها با نماينده مردم تويسرکان درمجلس مطرح شده ودرآينده نزديک درجلسه‌اي مشکلات آن‌ها به منظور فعال‌سازي بررسي و پيگيري مي‌شود. امير بني‌اردلان افزود: پيگيري طرح‌هاي مرغداري‌هاي سال 86 و اعطاي مجوز تبليغات تلويزيوني شهري دردستورکارجلسه آينده کارگروه اشتغال وسرمايه‌گذاري قرار مي‌گيرد./ز
برچسب ها: ایجاد ، شغل ، تویسرکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.