ارومیه/

ترسیم طرح‌هایی با فرهنگ ایرانی اسلامی روی دیوارهای ارومیه

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه گفت: طرح‌های مناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی بر روی دیوارهای مناطق مختلف ارومیه ترسیم می‌شود.

فرخ عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با هدف اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی و مانوس کردن اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان با این مفاهیم، نقش‌های مختلف بر روی دیوارها ترسیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این ایده در راستای نهادینه‌سازی تفکر ایثار و شهادت نیز بهره می‌بریم، افزود: طرح‌ها و نقوش زیبا و بی‌بدیلی بر روی دیوارهای مناطق مختلف شهر ترسیم می‌شود که در حال حاضر با موضوع‌های مناسب اجرای این طرح بر روی دیوارهای پل مدرس و پل مادر ادامه دارد.

عبدی با اشاره به اینکه تصویری با موضوع «مادر و فرزند» بر روی این دیوارها نقش زده می‌شود، افزود: اجرای این طرح برجسته بر روی دیوار به پایان رسیده که با استقبال شهروندان نیز همراه بوده است.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه به ترسیم طرح یادمان شهید مهدی باکری اشاره کرد و بیان داشت: اجرای آن به پایان رسیده است، و آب‌نمایی در مقابل آن ساخته می‌شود، لیکن به نظر می‌رسد این کار به مدت یک ماه به طول بکشد.

وی به اجرای طرح طبیعت بر روی دیوارهای پل قویون، اشاره کرد و بیان داشت: آذربایجان غربی به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و خاک حاصل‌خیز از طبیعت زیبایی برخوردار است، که باید این مزیت استان به ویژه ارومیه را به مسافران و گردشگران معرفی کرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.