هدف "ساده مثل نامه" القای آرامش به بچه ها +تصاوير

"افتخار سادات سعیدی" گفت: هدف مجموعه نمایشی "ساده مثل نامه" درشبکه 2 القای آرامش به بچه ها است.

"افتخار سادات سعیدی"  بازیگر نقش "خانم سپید" در مجموعه نمایشی "ساده مثل نامه" شبکه دو در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این مجموعه نقش خانم سپید  را دارم که در واقع یک مجری ، بازیگر است و یک پل ارتباطی بین سه آیتم صفحه کتاب  بچه ها و خیابان به شمار می رود.



 وی تصریح کرد: هدف ما از حضور در خانم سپید درا ین مجموعه القای حس  آرامش به بچه ها است و فکر می کنم در برنامه های فعلی  مجری ها و بازیگران خیلی رنگی و شلوغ شده اند رویکرد اصلی مجموعه ما دعوت بچه ها به ارامش است.



وی با  اشاره به  رضایت از نقش خود اظهار داشت:  از حضور درا ین مجموعه و ایفای نقش خانم سپید بسیار راضی هستم زیرا احساس می کنم در مکان  هایی که همه دچار هیاهو هستند  شخصیت خانم سپید آرامش  را جاری  می کند.



 وی با اشاره  به حضور  این شخصیت  در بیشتر  آیتم ها  بیان کرد:  خانم سپید  در همه آیتم ها حضور دارد و به نوعی حلال داستان است  البته این شخصیت ،‌خوب مطلق نیست و در برخی  نقاط مرتکب اشتباه نیز  می شود.



سعیدی  افزود: خانم سپید در قسمت خیابان آقای کارمند و آقای پ و خانم خانه دار در صفحه کتاب با خانواده ای عروسکی و در قسمت سر سره که بخش واقعی مجموعه به شمار  می رود با بچه ها هم بازی است./ص

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار