نرم افزار HyperSnap می تواند با سرعتی فوق العاده از صفحه نمایش رایانه شما عکسبرداری کند و حتی می توانید با استفاده از آن تصاویر موجود را ویرایش کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار HyperSnap  توسط Hyperionics یکی از شرکت های بزرگ نرم افزاری ارائه شده است. استفاده از این نرم افزار سریع ترین راه ممکن برای تصویر برداری از صفحه نمایش رایانه است. گاهی اوقات ممکن است که نتوان متون را از برخی سایت ها و فایل ها کپی کرد ولی شما می توانید با استفاده نرم افزار HyperSnap از متون عکسبرداری کنید. در ضمن نرم افزار علاوه بر عکسبرداری از صفحه نمایش رایانه می تواند تصاویر موجود را به بهترین نحو ویرایش کند. همچنین برای ویرایش تصاویر ابزار مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد ، مثل این که یک نرم افزار مجزا و حرفه ای است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ساخت ميانبرهای صفحه کليد براي كنترل آسان تر برنامه، قابليت سفارشی سازی منوها و نوار ابزار و عکس گرفتن از هر صفحه دلخواه اشاره نمود.




ورژن: HyperSnap 7-26-02 
حجم نرم افزار: 11.4 مگابایت


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

          


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
اقا اگر میشه ی راهنمایی درباره کار این برنامه بهم توضیح دهید با تشکر


برای ویندوز سون 7 میخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
با تشکر از نظر آقا مهدی ، واقعا فراموش کرده بودم ، ممنون از راهنماییتون
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۹:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۳
خوب چه کاریه، درحالی که با نرم افزار snipping tool که در ویندوز 8 هست میشه از صفحه مانیتور عکس گرفت وخیلی ساده تر وابتدایی تر.
آخرین اخبار