شیخ الاسلام:

هیئت پارلمانی و وزیر کشاورزی قرقیزستان فردا به تهران سفر می‌کند

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت پارلمانی قرقیزستان فردا به تهران سفر می‌کند که دیدار با رئیس مجلس و سایر مقامات سیاسی و پارلمانی از برنامه‌های سفر این هیئت به کشورمان است.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به نقل از خانه ملت؛ حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت پارلمانی قرقیزستان فردا به منظور دیدار با مقامات سیاسی، پارلمانی و اقتصادی کشورمان به تهران سفر می‌کند که وزیر کشاورزی این کشور و یک تیم اقتصادی نیز این هیئت را همراهی می‌کند.

وی با بیان اینکه این هیئت تا روز سه شنبه مهمان کشور ما هستند، افزود: هیئت پارلمانی قرقیزستان (گروه دوستی ایران و قرقیزستان در مجلس قرقیزستان) در جریان سفر خود به تهران روز یکشنبه با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار می‌کند، همچنین دیدار با همتایان خود در مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات سیاسی پارلمانی و اقتصادی از دیگر برنامه‌های سفر این هیئت پارلمانی به کشورمان است.

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گفتگو پیرامون گسترش روابط دو جانبه از موضوعات مهم در دیدار هیئت پارلمانی قرقیزستان با مقامات کشورمان است که از جمله مهمترین موضوعات آن می‌توان به گفت‌وگو پیرامون گسترش روابط اقتصادی میان دو کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار