نسخه ی پول بی نهایت؛

بازی "مسابقات واقعی3" برای اندروید + دانلود

بازی Real Racing 3 یکی از جذاب ترین بازی های اتومبیل رانی در گوشی های اندرویدی است که می تواند شما را به یک راننده ی ماشین های لوکس و زیبا تبدیل کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازی اتومبیل سواری Real Racing 3 یکی از کامل ترین بازی های ماشین سواری با حجم کم است که به خاطر حجم کم، بازی طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است. این بازی با دارای بودن طیف گسترده ای از آهنگ ها و وجود 22 ماشین ارتقا یافته و بیش از 50 اتومبیل زیبا از شرکت های بزرگ اتومبیل سازی مانند: پورشه، لامبورگینی، دوج، بوگاتی و آئودی توانسته محیطی بسیار جذاب را برای کاربران مهیا کند.


 از ویژگی های این بازی می توان به برگزاری بیش از 1000 مسابقه اشاره نمود، مسابقاتی مانند: جام، حذفی، چالش های استقامتی و مسابقه میان قاره ها اشاره کرد. در ضمن شما با قهرمانی در هریک از مسابقات امتیاز و سکه کسب می کنید و می توانید تجهیزات خودرو خود را ارتقا دهید. در این بازی نکته جالب شبیه سازی واقعی و بسیار جذاب تماشاگران است، که هریک از آن ها با ظاهر و شکل های گوناگونی در بازی دیده می شوند. در ضمن شما می توانید دوستان خود را به صورت آنلاین به این بازی دعوت کنید و به رقابت با آن ها بپردازید. همچنین می توانید زاویه دوربین بازی را به سمت دلخواه خود بچرخانید.






قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 15.2 مگابایت


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

          


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
حمید راس میگه 977 مگا بایت دیتا میخاد همینطوری میگین دانلود کنین.
والا
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۰:۳۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
لطفا اطلاعات بازی رو دقیق وارد کنید.نزدیک 1.5گیگ هم دیتا لازم داره...مرسی
آخرین اخبار