شیراز/

رونمايي از مراحل بهره برداري از سکوهاي دريايي گازي در فارس

مراحل تعمیرات ، نگهداری و بهره برداری از سکوهای دریایی گازی در خلیج فارس در هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت،‌ گاز، پالایش و پتروشیمی در فارس رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: مراحل مختلف تعمیرات ، نگهداری و بهره برداری از سکوهای دریایی که از دانش فنی بالایی برخوردار است در اختیار چند شرکت معدود در دنیا است که متخصصان شرکت فاتح صنعت در استان فارس نیز به آن دست یافتند و با موفقیت امروز رونمایی شد.

علی صداقت پور با بیان اینکه این شرکت تنها شرکت ایرانی و تنها شرکت در بین کشورهای خاورمیانه است که بهره برداری از سکوهای دریایی را انجام می دهد افزود: پیش از این شرکت انگلیسی عهده دار این کار بود که به دلیل مسائل مربوط به تحریم ها از کشور خارج و از ادامه کار سرباز زد .

علی صداقت پور ادامه داد: بیش از 700 متخصص صنعت نفت کشور تحت پوشش این شرکت در حال انجام مراحل مختلف تعمیرات ، نگهداری و بهره برداری از سکوهای دریایی و استحصال گاز از 110 حلقه چاه در خلیج فارس هستند.

شرکت فاتح صنعت در استان فارس و در شهرک های صنعتی بزرگ شیراز قرار دارد و علاوه بر تعمیر ، نگهداری و بهره برداری از سکوهای دریایی سالانه 30 هزار تن انواع تجهیزات منحصر به فرد صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی را تولید می کند .

در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی 90 شرکت در قالب 250 غرفه به ارائه توانمندی های خود پرداخته اند .

این نمایشگاه تا اول آبان ماه از ساعت 14 تا 19 پذیرای علاقه مندان است.

انتهاي پيام/ش ک

برچسب ها: سکو ، دریایی ، گازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.