مرور و بررسی محصول جدید سونی، گوشی هوشمند Sony Xperia Z1 :

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،
 
نکات مثبت گوشی هوشمند Sony Xperia Z1:
 
- یکی از قدرتمندترین دستگاه‌هایی که تا کنون من با آن کار کرده‌ام.
- کاملاً شیک و همراه با طراحی شیشه و آلومینیوم.
- صفحه نمایش روشن.


 
نکات منفی گوشی هوشمند Sony Xperia Z1:
 
-عمر باتری به نظر ناامید کننده به نظر می‌رسد.
- هنجارهایی در بدنه زبر احساس می‌شود.
- دوربین می‌تواند ضربه بخورد و حالت خودکار خود را از دست بدهد.
-قیمت گران این گوشی هوشمند.
 
شرکت سونی سال گذشته با ارائه محصولات جدید و هوشمند خود به نام Xperia Z باعث تعجب ما شد. به جای استفاده از بدنه پلاستیکی، یا بدنه های زبر سری‌های قبلی، Z با یک طراحی خیره کننده و تمام شیشه ای به بازار آمده بود و در میان نخستین گوشی‌های هوشمند بود که با این طراحی شیک ضد آب هم بود.

با گرفتن چهار و نیم ستاره و گرفتن جایزه بهترین ویرایشگر می‌فهمیم که سونی Z راه آسانی را برتی تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان طی نکرده است. با چند ترفند کلیدی و پردازنده چهار هسته ای و فوق‌العاده قدرتمند و لبه های آلومینیومی اطراف گوشی و یک دوربین ۲۰٫۷ مگا پیکسلی این گوشی آماده شده است که نشان دهد که Z1 ارشد و برادر بزرگ‌تر همه دیگر محصولات سونی از خانواده Z است. ۶۰۰ یورو قیمت بسیار زیادی برای این گوشی است که البته سونی معتقد است تنظیمات چشمگیر آن ارزش این قیمت را دارد. شما می‌توانید آن را به صورت قراردادی و قیمت ماهانه ۲۹ یورو خریداری کنید و به مدت ۲ سال قسط خود را پرداخت کنید.
 
آیا باید گوشی هوشمند Sony Xperia Z1 را خریداری کنم؟
 
هنگام مشاهده گوشی می‌بینیم که در جلوی آن شیشه ای براق وجود دارد و در عقب گوشی قاب آلومینیومی جدیدی قرار داده شده است. طراحی ضد آب این گوشی هوشمند کمک می‌کند که به هر طریقی از آسیب رسیدن به گوشی توسط مایعات جلوگیری شود.

پردازنده توانای این گوشی باعث می‌شود که من این گوشی را جز بهترین و سریع‌ترین گوشی‌هایی که با آن تاکنون کار کردم و بررسی کردم قرار دهم.

هر چند این گوشی خیلی خیلی هم عالی نیست. هر چند صفحه نمایش این گوشی با صفحه نمایش گوشی هوشمند Samsung Galaxy S4 برابر است ولی بدنه بزرگ‌تری دارد که این ساختار باعث شده است این گوشی کمی دست و پا گیر به نظر برسد.

برخی از ترفند های نرم افزاری سونی به خوبی استقبال نمی‌شود و تقریباً دارای کاهش سرعت برای گرفتن به روز رسانی جدید است.در نهایت دوربین ۲۰ مگا پیکسلی سونی را مشاهده می‌کنیم ولی کیفیت تصاویر آن جذاب و خیره کننده نیست.

در نهایت اگر نیاز به گوشی هوشمندی دارید که همه کارهای شما را انجام بدهد گوشی Sony Xperia Z1 گزینه خوبی است.

البته این گوشی هوشمند تنها گزینه برای خرید نیست. گوشی هوشمند Samsung Galaxy S4 باید در بالای لیست نیازهای شما قرار گیرد، زیرا آن هم بسیار قدرتمند است و دارای صفحه نمایش درخشان است ولی گوشی هوشمند و جدید Samsung Galaxy S4 Active تقریباً مشخصاتی مثل Sony Xperia Z1 دارد و همین طور ضد آب است.

گوشی هوشمند تمام فلزی Htc One هم گزینه بسیار مناسبی است و دارای صفحه نمایش Full HD است و پردازنده خیلی قوی دارد.
 
طراحی:
 
تنها با یک نگاه شما قادر نیستید که تمام تفاوت‌های این گوشی را با نسل‌های پیشین خود ببینید. این گوشی تقریباً در همان اندازه فیزیکی سری‌های پیشین است و دکمه خاموش و روشن کردن در همان نقطه سابق قرار گرفته است و آرم Sony Xperia هم در همان جای سابق است.

تفاوت قابل توجه این گوشی با سری‌های پیشین این است که یک دکمه شاتر مخصوص دوربین و یک لبه آلومینیومی در بدنه خود قرار داده است.استفاده از فلز در بدنه باعث شده است که بدنه دارای طراحی زیبایی شود و به گوشی احساس لوکس بودن می‌دهد.

لبه های گوشی‌های هوشمندی سری قبلی Sony Z، کمی سخت و محکم بود ولی بدنه ای با آلومینیوم لبه گرد به کاربر هنگام کار کردن احساس خوبی می‌دهد و کار کردن با آن راحت‌تر است.شما به احتمال زیاد می‌خواهید که دیگران را در مورد گوشی خود با خیر سازید و با آن‌ها در این مورد صحبت کنید و از بدنه فلزی این گوشی حرف بزنید اما بهتر است کمی صبر کنید و این مکالمه را به تأخیر بیندازید.

طراحی شیشه ای جلو گوشی و قاب و پشت زیبای این گوشی به زیبایی مدل‌های سری پیش است. اگر چه این گوشی‌ها تقریباً در برابر ضربه هم سر سخت هستند اما ضربه های محکم باعث شکسته شدن شیشه صفحه نمایش می‌شود و باعث می‌شود به گوشی شما آسیب برسد. اگر شما دست و پا چلفتی هستید بهتر است از این گوشی به خوبی محافظت کنید.


 
فکر کنم بدانید که به خوبی می‌توانید با یک پارچه تمیز صفحه نمایش را صیقل دهید و اثر انگشت خود را از روی صفحه نمایش به راحتی پاک کنید. همانند گوشی هوشمند Sony Xperia Z گوشی Z1 هم می‌تواند در عمق ۱٫۵ متری آب و به مدت سی دقیقه باقی بماند. شما به راحتی می‌توانید به غواصی در زیر آب بپردازید و یا گوشی خود را با خود به حمام ببرید.

این گوشی با تمام شرایط سازگار است.جک هدفون با پوششی که دارد باعث می‌شود ضربه نخورد و در امنیت از جهت آب و گرد و غبار باقی بماند. همراه با صفحه نمایش ۵ اینچی، این گوشی به نظر کمی بزرگ می‌رسد. اما بهتر است بدانید در طراحی این گوشی هیچ علتی بی دلیل نیست و در طراحی و کاربرد آن دلیل یا ویژگی خاصی وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای یک قاب بزرگ در اطراف بدنه و صفحه نمایش است و این به آن معناست که بدنه بسیار بزرگ است.

حتی نسبت به گوشی کهکشانی و سردمدار سامسونگ Galaxy S4 هم بزرگ‌تر است. اگر شما قصد دارید گوشی همراه هوشمندی داشته باشید که به راحتی در جیب شما قرار گیرد بهتر است دور این گوشی را خط قرمز بکشید زیرا مناسب شما نیست و خواسته شما را انجام نمی‌دهد.
 
صفحه نمایش:
 
این گوشی هوشمند با صفحه نمایشی ۵ اینچی و همچنین کیفیت Full HD برای کاربران ارائه شده است. مسلماً می‌دانید این‌ها یک بهبود کامل برای یک گوشی هوشمند نیست. صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی این گوشی مناسب است ولی چشم انسان تا یک محدوده پیکسلی خاصی قادر به مشاهده است.

سونی پیشرفت‌های خیلی خوبی در عرصه صفحه نمایش داشته است و رنگ و روشنایی آن عالی است.در کنار سونی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy S4 را می‌بینیم، فاقد رنگ‌های اشباع شده است و من گوشی سونی Xperia Z1 را ترجیح می‌دهم چون دارای رنگ‌های طبیعی است.

این گوشی به حدی روشن است که باعث می‌شود چشم کاربر اذیت نشود و هنگامی که گوشی را در حالت شیب دار در دست می‌گیرید می‌بینید که همچنان موفق به حفظ رنگ خود است.
 
آندروید ورژن ۴٫۲٫۲ :
 
شSony Xperia Z1 همراه با آندروید ورژن ۴٫۲٫۲ Jelly Bean به بازار آمده است. در دید اول شبیه ورژن های قبلی خود است. صفحه اصلی پر از آپلیکیشن و ویدجت ها است. اگر شما به برنامه ای نیاز ندارید می‌توانید آن را در لیست جداگانه ای ذخیره سازی کنید و بعدها مورد استفاده قرار دهید.
 
در حال حاضر با ویژگی‌های پانل گزینه های سمت چپ به شما اجازه می‌دهد که به راحتی برنامه های خود را به دسته بندی‌های معروف‌ترین و پر استفاده ترین حروف الفبا و یا یک دستور سفارشی تقسیم کند. یک برنامه یادداشت دستی هم وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید یادداشت‌ها و کارهای خود را بنویسید و یا به راحتی از یک متن کپی کنید و بدون استفاده از هیچ نرم افزار دیگری به راحتی درون متن مورد نظر خود قرار دهید.



همان طور که در گوشی Sony Xperia Z مشاهده کردیم، سونی گالری تصاویر و ویدیوی خود را که مربوط به آندروید است سفارشی کرده است. سرعت رابط کاربری سونی افزایش یافته است و بسیار کار کردن با آن جذاب است.
 
پردازنده و عملکرد این گوشی:
 
آخرین پردازنده Qualcomm یعنی Snapdragon ۸۰۰ پردازنده ای است که درون Sony Xperia Z1 قرار گرفته است. این گوشی با تراشه چهار هسته ای، با سرعت زمان ۲٫۲ گیگاهرتز مسخره است. به نظر من گوشی Samsung Galaxy S4 با سرعت ۱٫۹۶ گیگاهرتز معقول‌تر و مناسب‌تر است. حال باید این دو گوشی را با هم مقایسه کنیم تا تفاوت بین آن دو را بیابیم.
 
به طور خلاصه باید بگویم که:این گوشی یک هیولای مطلق است.
 
من تست Geekbench ۲ را بر روی این گوشی انجام دادم و در تست معیار و سرعت جواب نمره ۳٫۷۰۶ بود ولی Samsung Galaxy S4 در این آزمایش ۳٫۰۸۷ را کسب کرد و باعث شد که طبق محاسبات و مشاهدات من گوشی Sony Xperia Z1 یکی از قوی‌ترین گوشی‌های آندرویدی است.

برنامه های بار گذاری شده بدون تأخیر بود و گوگل کروم به راحتی و با سرعت بالا باز شد. بازی‌ها در این گوشی به راحتی اجرا شد و می‌توانم به راحتی بگویم که این گوشی نیازهای کاربرانی که علاقه شدیدی به بازی کردن با گوشی دارند را رفع می‌کند.
 
دوربین Sony Xperia Z1:
 
به غیر از پردازنده فوق‌العاده، دوربین این گوشی هم یکی از مواردی است که ارتقا یافته است. این گوشی از دوربین ۱۳ مگا پیکسلی به ۲۰٫۷ مگا پیکسل ارتقا یافته است. اندازه سنسور به بیش از ۱/۲٫۳ اینچ افزایش یافته است که بزرگ‌ترین سنسور در میان دوربین‌های هوشمند است. زوم در بهترین حالت پاسخگوی نیازهای شماست.

قابل ذکر است که من به راحتی در زیر آب استخر توانستم عکاسی کنم و باید ذکر کنم این کیفیت و ویژگی را مدیون ضد آب بودن این گوشی هستم. به نظر من این گوشی خیلی خوب است و با این حال ضد آب بودن خاصیت کمی نیست.


 
باتری:
 
باتری سونی ۳۰۰۰ میلی آمپری است که بسیار وسیع و قوی است و به نظر من در عمر باتری بسیار تأثیر گذار است.

در تست ویدیویی که ما برای تخلیه کامل باتری این گوشی انجام دادیم مدت ۶ ساعت و ۴۵ دقیقه طول کشید تا باتری این گوشی تمام شود در حالی که در آن سوی میدان رقیب قدر سونی یعنی Samsung Galaxy S4 در تست ما برای تخلیه باتری مدت ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه طول کشید تا باتری به طور کامل خالی شود.

همان طور که می‌دانید عمر باتری در گوشی‌های هوشمند متفاوت است و بستگی زیادی به نحوه کار کرد شما دارد.
 
نتیجه گیری نهایی:
 

این گوشی نرم است و دارای کار آیی بسیاری است. صفحه نمایش قوی دارد و ضد آب است و دارای پردازنده قوی است. عمر باتری تقریبا تا امید کننده است و با وجود دوربینی که دارای مگا پیکسل بالاست باز هم کیفیت عکس‌ها مناسب نیست.

این گوشی هم اکنون در بازار ایران در محدوده 2 میلیون تومان به فروش میرسد.


انتهاي پيام/




ايرانجيب
برچسب ها: گوشی ، سونی ، اکسپریا ، معرفی ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
کیفتشو عشقه بود از اپل بهتره
Iran (Islamic Republic of)
سیدی امیر
۱۸:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
خیلی عالیه خواهشاً بروزرسانی به اندروید۶.۲راسریع تر قرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۱۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
من میخوام گوشی سونی z1بخرم چه جور گوشی خوب یا بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
تشکر از اطلاعات خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
عالی هست من که واقعا راضی هستم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
عالی هست من که واقعا راضی هستم
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۲۱:۳۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
عا شقشم
Iran (Islamic Republic of)
گیوانی
۱۷:۱۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
.واقعا باتریش نا امید کننده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
اندریدش 5 است اگه باشه می خرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
اندریدش 5 است اگه باشه می خرم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
دوست دارم بخرمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
سلام
تا جایی که من میدونم و تجربه گوشی Z1 رو دارم گوشی های سونی به مرور کیفیت دوربینش رو از دست میده
عمر باتریش هم همینطور
یه وقتهایی خیلی خوب کار میده یه وقت هاییم هنگ میکنه
در مورد Z1 که این موضوعات صدق میکنه
میگن مدل های بالاتر از لحاظ عمر باتری و هنگ نکردن و کیفیت دوربین بهترن
پس بهتره مدل بالاتر رو بخرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۴ تير ۱۳۹۵
گوشی سونی زد وان بهترین گوشی ک تا حالا دیدم خوش دست رون و شیک تو یک کلمه این گوشی معرکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۲ تير ۱۳۹۵
از نظر نرم افزاری عالیه ولی کیفیت دوربینش افتضاح منم یکسال و خورده ایه دارمش آپديت هم کردم ولی دوربین و باتریش فرقی نکردن.باتریشم خیلیییی زود ب زود خالی میشه.همین دوتا عیب رو داره یکی باتری ک زود تموم میشه و یکی دوربین داغونش.یکمم گوشیه سنگینیه.ولی در کل بد نیست. اما سامسونگ ی چيز دیگس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
گوشی عالیی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
گوشی عالیی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۳ دی ۱۳۹۴
سلام به نظر من گوشی SONY. Z1گوشی خیلی خوبی نیس هنگ میکنه دوربینش انقدر تعریف کردنی نیس
Iran (Islamic Republic of)
beniamyn
۱۵:۵۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
حالا بخرم یا ن شما خو هی میگی s4 بابا هر کسی ب ی چیزی علاقه داره طرفدارای z1 رو ناراحت نکن داداش
Iran (Islamic Republic of)
امیر دادا
۱۹:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
گوشی بسسسسسسیار عااااااااااااااااااالی است
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۲:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
خودش نسبت به قیمتش عالیه
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۲:۰۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
خودش نسبت به قیمتش عالیه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۵:۳۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام قابل توجه اونایی ک میگن دوربیینش خوب نیست ولی سامسنگ بهتره شما باید هر دو عکس رو با یک ال ای دی ببینید و در ضمن عکسای سامسنگ مصنوعیه و با طرفند های خاصی این عکس خوب میشه اما گوشی های سونی و نکیا عکسایی ک میگیرند واقیه و در زوم سونی برنده میشه
Germany
iman
۱۶:۱۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
سلام

نزدیک یکسال دارم بهترین گوشی عالی واقعا عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
من الان نزدیک یکساله این گوشیو دارم خیلی ازش راضی هستم مخصوصا دوربینش
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۰:۲۵ ۲۷ تير ۱۳۹۴
ارزوش رودارم خیلی گوشی باهال و شیکیه حیف ک تودست رس من نیست
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۴:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۴
تو عمرم گوشی مثل سونی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
rezaghoreishi
۰۳:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۴
قیمت چندی میخوام بخرمیش
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۰:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
آقا گوشی فقط سونی......سامسونگ و هوآوی باید بیان لنگ بکشن پیش سونی
Iran (Islamic Republic of)
mahdy
۲۱:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
با سلام
خیلی ممنونم راهنمایی کردیم
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۴۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
يعني از s5 سامسونگ هم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
من سه ماه دارم هنگ نکرده دو بار هم بردمش تو اب چیزیش نشده
Iran (Islamic Republic of)
sina
۲۲:۰۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
من می خوام بخرم راهنمایی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
چقدر کامنتا متفاوته ادم کدومو باور کنه:-|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
دوربینش اصلا به درد نميخوره........
Iran (Islamic Republic of)
بهنام معظمى
۰۱:۲۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
خيلى گوشى جالبى هست عالى عالى عالى هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
سلام لطفا راهنماییم کنید کسی که این گوشی و داره ازش استفاده کرده واقعا باتریش زود تموم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۰۸:۰۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
من موندم این گوشی رو بخرم یا نخرم لطفا راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
عالیه.قیمتش بالاست
Iran (Islamic Republic of)
sss
۱۷:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
قیمتش چنده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
با سلام من دیروز این گوشی رو گرفتم همه چیز عالیه.فقط کمی بزرگه تو جیب اذیت میکنم.
United States of America
ATA
۲۲:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
گوشیه عالییه ولی تو جیب سخت جا میشه.
Iran (Islamic Republic of)
taniya jooon
۱۰:۴۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
بخرم؟؟؟نخرم؟؟؟ گیج شدم
Singapore
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
بهترین گوشی ها Sony هست
Iran (Islamic Republic of)
nafas
۱۵:۲۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام ممنونم از سایت فوق العاده عالیتون
اگه امکانش هس قیمت بروزشو بم بگید...
Iran (Islamic Republic of)
ate
۱۴:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۳
من نمیدونم z1بخرم یاs4 لطفا نظرتون رو بگید البته اینو بگم که از گوشی بزرگ خیلی خوشم میاد ولی کیفیتش واسم مهمتره
United States of America
sajjad
۱۴:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۳
من میخواستم بخرم بین s4باz1مونده بودم قیمتاشم یکیه ولی میرم سراغ s4فک کنم بهتر
United States of America
zeynab
۲۲:۵۰ ۱۴ تير ۱۳۹۳
من این گوشی رو چند ماهه پیش خریدم
گوشیه خوبیه مخصوصا از نظر دوربین
ولی تنها عیبش ب نظر من عمر کوتاهه باتریشه
با این حال تزش راضی ام
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۳
من میخواستم بخرم ولی نظرات ناامیدم کرد
Iran (Islamic Republic of)
aryana
۱۶:۴۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
بعضی ها چینی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
من می خوام این گوشیو بخرم اما شنیدم کهhtc one maxبهتره لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
aryana
۱۶:۴۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
یک سوال ازت بپرسم
Iran (Islamic Republic of)
arvin
۱۵:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
کیفیت صفر نخرزد پشیمون میشید من پشیمون شدم
Iran (Islamic Republic of)
GHAZAL
۱۷:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
سلام ببخشید من قصد دارم این گوشی رو بخرم میخواستم از کسی که این گوشی رو داره چند تا سوال بپرسم میشه کمکم کنین لطفا؟
Canada
ALIREZA
۲۳:۰۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
بله عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
من می خوام این گوشی رو بخرم اما با نظر هایی که شما دادید یه خورده دو دل شدم یکی میگه دوربینش خیلی خوبه یکی میگه کیفیت نداره یکی بیاد نظر واقعی بده بعدشم من سامسونگ دارم خیلی گوشی خوبی هستش الانم که سامسونگ نمی گیرم فقط بخاطر تنوع هست
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۰۶:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
بچه ها گوشی سونی z1 خیلی گوشی عالیه. منم میخوام بخرمش. خواهرم با اینکه مدل خیلی پایین تر از اینو داره و بااینکه دوربین مال خواهرم 5 هست اما کیفیت عکسهاش خیلی قابل قبول است . یعنی کیفیت دوربین سونی رو هیچوقت باسامسونگ مقایسه نکنید.سامسونگ فقط تا16 مگاپیکسل میزنه که متاسفانه پیکسلهاش هم واقعی نیست اما پیکسلهای سونی واقعا خیلی واقعی هست. الان این دیگه 20 هست و کیفیتش مثل آیینه شمارو تو عکس میندازه چون مدل خیلی پایین ترش این همه خوب میندازه حالا 20 مگاپیکسلش که دیگه توپ و عالی میشه. سرعتش هم که تو بالاخوندیم از سامسونگ هم بالاتره . بازیهارو هم که سریع اجرامیکنه و قیمتش از سامسونگ خیلی با انصاف تره . باطریش هم که خوبه. من میخوام فقط اینو بخرم چون حرف نداره .
Iran (Islamic Republic of)
Navid
۱۳:۵۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام الان گوشی خود من Samsung galaxy note 2هست به نظر شما عوض کنم Z1 بگیرم یا نه لطفا نظرتون رو بهن بگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
z1بهتر از همه موبایل های سامسونگ
من قبلا در همین شرایط تو بودم و 1و انتخاب کردم
Iran (Islamic Republic of)
Navid
۱۳:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام الان گوشی خود من Samsung galaxy note 2هست به نظر شما عوض کنم Z1 بگیرم یا نه لطفا نظرتون رو بهن بگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
این گوشی واقعا عالیه،از هر لحاظ که فکرشو بکنید،سونی یکی از قدرتمندترین شرکت ها در عصر الکترونیک هست واصلا هم سامسونگ نمیتونه با سونی رقابت کنه،سامسونگ به مرور زمان کند میشه اما سونی هرگز.اچ تی سی هم گوشی خوبیه و در غرب خیلی پر طرفدار هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
حیف یه میلیونو هفتصد
Iran (Islamic Republic of)
aryana
۱۶:۳۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
من خریدم 2800
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی خوب هست عالیه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۵۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
من از این گوشی دارم خیلی ازش راضیم فقط تنضیمش کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۱۰:۰۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
من خیلی دوست دارم بخرمش ولی خیلی گرونه. اصلا ارزش نداره واسه گوشی بیشتر از 1تومن هزینه کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
من اين گوشي رو خريدم و اصلا از كيفيت عكسهاي اون راضي نيستم، عكسهاي گوشي سامسونگ 5 مگاپيكسلي قبليم رو خيلي بيشتر مي پسندم.
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۰:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
این گوشی واقعا عالیه،من مدتهاست دارمش وخیلی ازش راضیم بخصوص کیفیت عکس و فیلمش عالییییه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۲
این گوشی بی نظیر است و همه امکاناتی هم دارد و دوربین آن از کیفیت خوبی برخوردار است.
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۶:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
عالییییییییییییییییییییییییه
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۱۲:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
این گوشی ساخت کدام کشور است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
ساخت ژاپن
Iran (Islamic Republic of)
رامش
۱۴:۱۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
من میخوام بخرمش تورو خدا راهنماییم کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۳
بخرش قول میدم بهترین گوشی برات باشه
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۰۰:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
من دارمش. ولی زود شارژخالی میکنه!
ولی ازش راضیم
Iran (Islamic Republic of)
lvl4h54
۱۶:۱۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
slm manam in gooshio kharidam ama vaqean kheili khub nist keifiate axesh
United States of America
Hadi
۰۹:۱۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
من ميخوام اين گوشي را بخرم راهنمايي كنيد
Iran (Islamic Republic of)
raha
۲۰:۲۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
دوربین جلو داره؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهووووووووووووووو
۱۶:۴۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
آرزوشو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۸:۳۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
عاقا گوشی عالیه ولی تو جیب من یکی جا نمیشه تازه گرون هم هست
Iran (Islamic Republic of)
شکوه
۱۵:۳۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
دیروز این گوشی رو خریدم با وجود کامنت های نوشته شده یکم نگران شدم
Iran (Islamic Republic of)
lمرتضی
۱۱:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
داداشه من خیلی تعصب سامسونگو نگه میداری.گالگسی4 پر از ایراده که مهمترینش باتریشه که باد میکنه و درست شدنی نیست.سونی z1بهترین گوشیه و هیچ ایرادی نداره از قضا باتریش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
عالیههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۲
از کجا بفهمیم که گوشی اصله یا چینی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۳۸ ۱۰ دی ۱۳۹۲
من تازه قصد خرید دارم ولی می گو یند مشکل سخت افزاری دارد لطفا کمک در خریدش کنید
Germany
ghazal
۲۳:۱۷ ۰۹ دی ۱۳۹۲
man mikhamin goshi o bekharam mishe mano rahnamaee konid???
Canada
عباس
۱۷:۴۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
ببخشیدا ÷÷÷÷÷÷÷ اخه چرا چرط پرت می گی که دوربین خوبی نداره مثلا می خوام بدونم اخه این قدر طرفتار سامسونگ بودید بس نیست ÷÷÷÷÷÷÷ من این
گشیو دارم خیلی هم کیفیت عکسش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
gohn
۱۷:۳۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
BAD
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۴:۵۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
خخخخخخخخییلی بده این که تو جیب من جا نمیشه بعدشم این که چینیه بدرد نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
yas
۱۹:۰۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
Thanks. Very very nice.
Ok. Ok. Ok. Ok. Ok. Ok. Ok
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۱۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
گوشی خوبی
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۳:۳۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۲
میخام این گوشی رو بخرم...

ولی چون گفتین کیفیت عکسش خوب نیس..

نا امید شدم

بخرم؟؟؟؟؟؟؟یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
Canada
عباس
۱۹:۵۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
نه خیلی هم کیفیت عکسش عالیه من اینو دارم ÷÷÷÷÷ اصلا خودت بگو ......اخه مگه میشه دوربین 20.7 مگا پیکسلی بد باشه هرکی میگه چرت میگه====( منظورم با این سایت نیست)
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۱۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۲
عالييييييييي
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۰۰:۲۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
عالیه این گوشی
آخرین اخبار