4.5 میلیارد تومان هزینه ساخت شیرخوارگاه استاندارد استان البرز

برای ساخت اولین شیرخوارگاه استاندارد کشور پس از انقلاب 4.5 میلیارد تومان از سوی خیرین هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ مژگان رضا زاده معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز در حاشیه مراسم افتتاح استاندارد ترین شیرخوارگاه کشور پس از انقلاب اسلامی که صبح امروز در استان البرز برگزار شد اظهار داشت؛ اواسط سال 87 زمینی از سوی بهزیستی استان البرز برای ساخت شیرخوارگاه اختصاص داده شد اما برای اخذ مجوز به منظور راه اندازی شیرخوار گاه با مشکلات اقتصادی مواجه شدیم به طوری که در حوالی سال 90 پیشرفت پروژه کمتر از 40 درصد بود. اما با پیگیریهای سازمان بهزیستی توانستیم از حمایت خیرین در ساخت این مجموعه برخوردار شویم.
وی با اشاره به اینکه تمامی هزینه ساخت و تجهیز این شیرخوارگاه از سوی خیرین استان البرز تامین شده است گفت: برای ساخت مجموعه 3.5 میلیارد تومان هزینه شده و به منظور تجهیزات اداری، پزشکی و شیر خوارگاهی نیز بالغ بر 1 میلیارد تومان هزینه شده است اما برای تجهیز هر چه بیشتر این شیرخوارگاه نیازمند کمک خیرین هستیم.

معاون شرکت های مردمی بهزیستی استان البرز تصریح کرد: هیچ اعتبار دولتی برای ساخت شیرخوارگاه امام علی (ع) اختصاص داده نشده و تمامی هزینه ها به صورت مستقیم از سوی خیرین تامین شده است.

وی یاد آور شد: در آمد حاصل فروشگاه خارجی شیرخوارگاه صرف مجموعه شیر خوار گاهی امام علی (ع) خواهد شد.

رضا زاده تاکید کرد: ظرفیت این شیرخوارگاه 148 نفر است و بخش نوزادی شیرخوارگاه توسط نوزادان ساکن در شیرخوارگاه های همجوار استان تکمیل ظرفیت خواهند شد.

گفتنی است این شیرخوارگاه در 3 طبقه و با تجهیزاتی شامل،اتاق پزشک، اتاق پرستاری ، مشاوره و کلینیک مددکاری همراه است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار