رهبر گروه فیلارمونیک تهران :

رپرتواری در هفته فرهنگی ژاپن برگزار می کنیم

آرش گوران گفت: به دعوت از سفارت ژاپن در هفته فرهنگی این کشور رپرتواری را با حضور نوریکو اوگاوا اجرا می کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آرش گوران، رهبر گروه فیلارمونیک تهران در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی کنسرت پیش روی این گروه را کاری مشترک بین ایران و ژاپن دانست و افزود: با وجود اینکه " مشک آن است که خود ببوید " اما به دلیل استقبال خوبی که تا به حال از ارکستر فیلارمونیک صورت گرفته است و عواملی از سفارت ژاپن در یکی از کنسرت های ما حضور داشتند، به دعوت از این سفارت در هفته فرهنگی ژاپن، کنسرتی را اجرا می کنیم.

وی ادامه داد: کنسرت مذکور در واقع رپرتواری مجزا برای گروه فیلارمونیک تهران است و این باعث خوشحالی است که کنسولگری یک سفارت در ایران با یک سولیست جهانی به سراغ گروهی جوان بیاید البته ارکستر هم سعی کرده است با استانداردهای جهانی پیش برود.

این هنرمند در خصوص بخش های مختلف کنسرت تصریح کرد: در بخش اول کنسرت نوریکو اوگاوا، سولیست پیانوی ژاپنی که از سولیست پیانوهای شهیر جهان است، قطعه کنسرتو پیانوی شماره 9 موتزارت را می نوازد و در بخش دوم ارکستر فیلارمونیک قطعه آداجیو اثر ساموئل باربر و اثری از گیوم لکو را تقدیم علاقمندان می کند.

گفتنی است آرش گوران رهبر ارکستر؛ پدرام فریوسفی، کنسرت مایستر و پانیذ فریوسفی، مدیر اجرایی کنسرت هستند.

شایان ذکر است کنسرت فیلارمونیک تهران چهارم آبان ماه ساعت 21 در تالار وحدت برگزار می شود و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به سایت سی گذر و گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.