رحمانی فضلی در آیین معارفه استاندار خراسان جنوبی:

اعتدال، کارآمدی و پاک دستی مبنای انتخاب استانداران است

وزیر کشور گفت: اعتدال، کارآمدی و پاک دستی مبنای انتخاب استانداران و مدیران کشور است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور در مراسم تقدیر از استاندار پیشین و معارفه استاندار جدید خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتدال راه نجات کشور و منش و روش رئیس جمهور است گفت: استانداران انتخابی باید روش اعتدال را در پیش گیرند و بدون مطالعه در امور، از تندروی‌ها، سیاست‌های شتاب زده و افراط خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه استاندار خراسان جنوبی با سرعت و دقت خوبی انتخاب شد، افزود: نمایندگان این استان بسیار فهیم، فعال و اخلاقی هستند و با همکاری و تعامل انجام شده فرایند انتخاب استاندار انجام شد.

وزیر کشور با بیان اینکه فرایند انتخاب استانداران با تغییراتی در دولت یازدهم همراه بوده است، گفت: انتخاب استانداران بر اساس یک اجماع نسبی بوده است.

رحمانی فضلی گفت: من مخالف این موضوع هستم که مردم خراسان جنوبی محروم هستند بلکه این مردم ولایت مدار، فرهنگی و نابغه‌اند.

وی از استاندار جدید خراسان جنوبی خواست برای رشد و توسعه سریع استان تلاش کند و طوری برنامه ریزی شود که خراسان جنوبی به عنوان استانی موفق، الگوی سایر استان‌ها قرار گیرد.

وزیر کشور یادآور شد: استاندار باید برای توسعه استان گروه توسعه مشورتی تشکیل دهد.

در ادامه استاندار جدید خراسان جنوبی هم با تأکید بر همدلی مسئولان و مردم برای توسعه کیفی و کمی استان گفت: باید برای پیشرفت خراسان جنوبی از افراط گرایی بپرهیزیم.

در این مراسم وجه‌الله خدمتگزار به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی معرفی و از خدمات قهرمان رشید استاندار پیشین قدردانی شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار