مسابقات واليبال جام باشگاههاي جهان

نمایندگان روسیه و برزیل در فینال

مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان شب گذشته در شهر بیتیم برزیل به پایان رسید و نمایندگان کشورهای روسیه و برزیل با شکست حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان که از 23 مهرماه آغاز شده است، شب گذشته با برگزاری دو دیدار در مرحله نیمه نهایی ادامه یافت.

در این مرحله کروزیرو برزیل (میزبان) به مصاف بوپی سی ان آرژانتین رفت و با شکست سه بر صفر این تیم جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آورد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم ترنتینو ایتالیا قهرمان چهار دوره این رقابت ها سه بر یک مغلوب لوکوموتیو روسیه شد تا نماینده روسیه نیز به دیدار نهایی راه یابد.

مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه  های مردان جهان امروز یکشنبه با دو بازی در شهر بیتیم برگزار می شود تا چهره سه تیم برتر این رقابت ها مشخص شود.

در بازی رده بندی این رقابت ها تیم های تیم یوپی سی ان آرژانیتن و ترنتینو ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند و در دیدار نهایی نیز تیم های لوكوموتيو روسيه و کروزیرو برزیل با هم روبرو خواهند شد./آق

 

برچسب ها: والیبال ، کاله ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار