در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

تشكر ويژه "ريما رامين‌فر" از كارگردان پايتخت / حضور "هما" در "پايتخت 3"

ايفاگر نقش "هما" گفت: در صورت فراهم شدن شرايط و رسيدن اهداف تيم به استانداردهاي لازم به گروه سازنده «پايتخت 3» مي‌پيوندم.

"ريما رامين‌فر" بازيگر نقش «هما» در سريال «پايتخت» با اشاره به حضورش در سري جديد اين مجموعه، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در صورت ساخته شدن "پايتخت 3"، به دليل آشنايي با سلقه تيم سازنده به طور قطع با اين پروژه همكاري مي‌كنم.

وي افزود: «پايتخت 3» در صورت فراهم شدن شرايط و رسيدن به استانداردهاي لازم ساخته مي‌شود.

رامين‌فر درخصوص ايفاي نقش به جاي شخصيت‌هاي مردمي، اظهار داشت: واقعيت وظيفه هر بازيگري بوده كه به عمق نقش خود پي برد و براي باورپذيري آن تلاش كند.

ايفاگر نقش «اكرم» در «چك برگشتي» افزود: از لطف مردم به شدت سپاسگزارم و علاقه به آنها هميشه انگيزه و علاقه مرا افزون كرده است و به نظر و سليقه آنان احترام مي‌گذارم.

رامين‌فر با اشاره به فعاليت تئاتر خود، تصريح كرد: در تئاتر به غير از بازيگري فعاليت‌هايي چون نمايشنامه‌نويسي و كارگرداني را دنبال كرده‌ام ولي معتقدم مهارت كافي براي كارگداني يك اثر تلويزيوني را ندارم.

وي درخصوص همكاري با تيم «سيروس مقدم» خاطرنشان كرد: با سليقه سيروس مقدمو تيم او به خوبي آشنا هستم و به آنها احترام مي‌گذارم و معتقدم «مقدم» كارگرداني متبحر و مسلط به تكنيك‌هاي خاص خودش است./ص

اتنهاي پيام
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
به این خانواده محترم پیشنهاد می کنم با ورود نکردن به مسایل سیاسی در ملا عام احترام خود را نزد مردم از بین نبرند.
آخرین اخبار